Hij was eerst voor een week gebanned op Xboxworld en hij is sinds zaterdag op wintersport met school . Hij komt morgen volgens mij weer terug.
Ja maar Fiasco, Remco en nog meer anderen waren ook gebanned door het gebruik van modtags. Ontopic; Net een heerlijk doelpunt gemaakt online, vrije trap in de rechter kruising gekrult vanaf de 16.
Ik had net met Casillas uit een corner uit een rebound gescoord in de 90ste minuut , maar wel met 3-2 verloren
is het heel raar dat ik niet online durf te spelen omdat ik bang ben mijn account te verpesten? dat er heel wat losses staan en weinig wins.. worden unranked matches wel bijgehouden op eafootballworld? bedankt!
Dan laat je ook geen eerlijk beeld van jezelf zien. Ik heb nu 48 wins en 53 loses. Ben nu level 2. Gaat wel lekker de laatste tijd!
Ik dacht jullie hebben me dagenlang gezocht maar net de dag voordat ik terug ben komt één persoon (iig bedankt Ferron) erachter dat ik er niet ben! precies Ik heb volgens Cookie ongeveer de meeste OW's op xbw!! (proud!!)
Welkom terug viktor Had zijn gezicht wel is willen zien, had echt minimaal 5 kansen op de paal geschoten Haha, bij die wedstrijd stond het tot de 2e helft 0 - 0 en ik had zelfs rood gekregen met agbona nog wattes dat wist ik zelf niet eens maarja ik begon opeens heel veel te scoren XD misschien blijf ik zelfs bij deze account (voor Fifa dan) en anders even vragen of ze mijn stats kunnen resetten
Net van een lvl 23 verloren met Sunderland. Hij was Man. United. Stond ook 1-0 voor, maar in de verlening liep hij me er 1 keer uit omdat al m'n spelers al moe waren. Echt balen, 2-1.. Heb trouwens nog geen een keer gewonnen vandaag..
Fulham(ik) tegen Aston Villa . Lompe speler, hele tijd schoppen en op Agbonlahor spelen. Goeie reeks nu 5 keer achter elkaar gewonnen!
Ik speel nooit meer Manchester United - Manchester United Die wonder-Rooney maakte natuurlijk weer een wondertrap waarmee hij wonder boven wonder de wonder goal maakte. was echt een wonder hij maakte een wondersliding wat bovendien ook nog een wonderschot was en toen ging hij in het wondergoal en won hij de wonderwedstrijd die ik eigenlijk had moeten wonderren want ik wonderde veel beter
why? eindelijk weer level up! al is het niet super chill.. Maar Wouter, ik wil wel eens tegen je spelen maar ik speel niet tegen Manchester United, Barcelona, Spanje, Liverpool of iemand die met 10 verdedigers speelt. just to let you know
Oh haha, ik heb 2x een week ban gehad, 1x een dagban en er staat onder me profiel 4/0 (terwijl dat ook voor me laatste weekban al zo was..) Beat me bitch