1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, of dat je 11-1 deed. Beetje nutteloos, maar wel fun!

2. superslimsimon

superslimsimon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net paar potjes gedaan met Vitesse. Gelukkig koos hij geen man united ofzo dus kwam het mooi op de skills aan!

Vitesse - Lille OSC
    The Cardinal 87 [niveau 7] tegen mat53 [niveau 5]
    2 - 0 (einduitslag)
    Vaardigheidsniveau-punten = 39

Vitesse - Paris Saint Germain
    2 - 0 (einduitslag)
    Vaardigheidsniveau-punten = 43

Vitesse - Stade Rennes (in de laatste minuut van de verlenging, Santi Kolk! haha)
    1 - 0 (einduitslag)
    Vaardigheidsniveau-punten = 42

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Hehe, dat deed ik altijd met PES. Zou wel tof zijn inderdaad.

Hoop echt dat ze in FIFA 2010 met betere gezichten komen, al wordt dat maandelijks geupdate ofzo. Dat zou echt te tof zijn, zelfs subtoppers van Spanje of Engeland lijken niet eens echt en dat is wel zonde.

En goede weerseffecten, dat wil ik echt. Verlang echt naar een lekker potje in de sneeuw of met regen. Als het kan de A.I van Be A Pro goed maken want dit vind ik dramatisch, vind het leuk om met een personage te spelen maar je medespelers zijn een paar houten planken.

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    In pes heb je toch wel een soort training mode?
    In FIFA is de Arena eigenlijk best nep, alle vrije trappen gaan er veel makkelijker in, je hebt geen muurtjes, je kan geen corners nemen, schoten gaan altijd veel harder/hoger, je schiet echt gelijk op goal als je X gebruikt. Hopelijk heeft FIFA 2010 wel een training mode :9

5. Burnie

Burnie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Viktortje, Ok vaag :p of het was een andere game of het stond nog meer 3-0 o_0

Vandaag gewoon 3x achter elkaar verloren, dat heb ik dus nog nooit meegemaakt en wou ik egienlijk graag houden :p

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Betekent stadionmanager alleen meer kaartverkoop en dus geld of ook een nieuw stadion?

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

Dan kan dat geweest zijn,ik heb het 3-4 keer gehad.

8. Burnie

Burnie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    makkej [niveau 6] tegen burniexcelsior [niveau 5] 2 - 0 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 39

burniexcelsior [niveau 5] tegen Nightmare 29f [niveau 5] 1 - 0 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 35

Verloor Zweden - Rusland, die gast kon echt dodelijke een tweetjes maken tussen elmander en Zlatan, daarna eindelijk weer is gewonnen met Frankrijk tegen Engeland.

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Welke knop is één tweetje eigenlijk, en niet 2x A want er is ook een andere knop voor :eek:

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Hij Feyenoord 2x, ik 1x ajax, en 1x psv.

Ik was beter, en na het eerste potje wou hij een rematch, en vroeg voor welke club ik was, omdat hij dacht dat ik een joodje was. Ik hem verteld dat ik voor fortuna sittard was, en hij begon mij gelijk belachelijk te maken met ' Fc Limburg '... Kon het niet zo waarderen, maar ik hield mijn mond maar.

Nadat ik de wedstrijd gewonnen had, had ik hem maar een message gestuurd met.

' En nu je snaveltje dicht over Fc Limburg, succes met degraderen. Sparta uit, altijd lastig ;) '

Toen flipte die hem. :lol:

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    LB + A geloof ik.

12. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe inderdaad dat is het mooiste ik ook weleens gehad Ik nam Groningen en andere ajax binnen 10 min was het 2-0 leavde hij terwijl hij vooraf groot mondje had met boertje bla bla

Berichtje gestuurd met ik hoop dat je moeder speelde hehe kreeg stuk of 10 berichten terug met mooie taal

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Geweldig!

Ik stond 1 - 0 achter en kwam daarna nog in de 90e minuut door een vrije trap (van 18 meter dat is gewoon een kans om niet te missen) op 1 - 1 toen in de 115e minuut maakte ik de 2 -1 :D

en ik had weer bijna in één keer vanuit de corner gescoord keeper liet hem weer los maar deze keer boven de lat :mad: en die andere corner was ook op de lat :9

Laatst bewerkt: 23 feb 2009
  14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    LB + 2× A

Niet focken met Feyenoord}:]. Nja, terechte reactie van je, though

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik stuur vrijwel nooit message's naar iemand na een wedstrijd, maar hij vroeg er gewoon om. En tja, ik ga al vanaf mijn 7de iedere wedstrijd naar fortuna, dus die clubliefde ligt wel gevoelig als iemand daar over zeikt als je club misschien gaat fuseren met Roda JC ;)

16. hobytje112

hobytje112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje hè, ik wilde vandaga die judas achievement halen.
    Maar ik had dus met mij rivaal van mijn favo team gewonnen in een aftrap wedstrijd, moet je deze achievement dan in een bepaalde spelmodus behalen?

En wat moet je eigenlijk precies doen om die jonzo's lounge achievement te halen?

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zullen we niet eerst eens onze finale spelen in het toernooi?

Wil opzich wel ranked tegen je doen hoor ;)

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Is goed, ik ben nu online

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Succes Viktor & Ralluf

Bijna level 9 nog 30 skillpunten :)

Laatst bewerkt: 23 feb 2009