Maar aan de andere kant, de echte pro's die winnen meer dan 66% van de wedstrijden, tegen welk level dan ook. Ik begrijp het systeem wel al is het zeer frustrerend. Ralluf ik kreeg geen invite Ik stuurde jou er wel 3, daarna een friendrequest en weer een invite..
gister denk 22 potjes gespeeld maar 2 verloren daarvan door internet verbinding verbroken,waar ik echt van baalde want stond al 1-0 en 2-0 voor in die wedstrijden en had ik nu dus een streak van 22 gehad en bijna me record verbroken van 30 maar kan nu weer opnieuw beginnen.
Sedd0n88 [niveau 2] tegen burniexcelsior [niveau 5] 0 - 3 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 28 mystamuzik [niveau 1] tegen burniexcelsior [niveau 5] 0 - 1 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 20 Nog wat potjes van gister, zo maar is kijken hoeveel skillpoints ik heb,
paar van gister: stond bij rust 2-0 achter maar in de 2e helft scoorde ik 5 keer eerste helft was ik ook al 10x beter maar kon ik niet scoren Spartacusss NL [Level 26] vs Sera Spain [Level 13] 5 - 2 (final score) Skill Level Points = 21 senn 316 lp [niveau 18] tegen Spartacusss NL [niveau 26] 2 - 8 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 28
Spelen er hier veel mensen in een club? Zo ja, met welk team spelen jullie dan en op welke positie speel je? Ik vind het zelf verdomd lastig om tijdens een club-match als "alles" te spelen. Het is heel anders dan wanneer je gewoon in je eentje speelt. Vroeg me af of er mensen tips hebben om, vooral verdedigend, te zorgen dat alles 'goed staat'.
Ja, ik speel in een club met Barca en dan met messi , rechts buiten, tips kan ik niet echt geven tis gewoon wennen denk ik.
Wat een onzin. Als de 2 beste spelers ter wereld, die even goed zijn, alleen maar tegen elkaar spelen en 50% van de tijd van elkaar winnen, verliezen ze toch steeds meer punten. Dat slaat gewoon nergens op.
SunGod NL [niveau 19] tegen Connor yo [niveau 27] 1 - 2 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 13 AAAH, ik was met Sunderland. Hij was Arsenal. Stond verdomme nog 1-0 voor ook, alleen Van Persie liep m'n verdediging er zo uit. Écht balen
Ik was net chips aan het eten tijden FIFA 09 en je weet wat er gebeurt! 3 - 0 verloren hehe Ik ga nu maar weer L4D spelen, want daar heb ik nu meer zin in
Als je op de leaderboards naar beneden scrollt, hebben de onderste zo'n 2200 skillpunten. Edit: Klopt niet wat ik zeg, ik heb nu 1508 vaardigheidspunten en sta op de ranglijst. Plaats 9595.
Ik zit volgens mij pas op 921 skill points. Ach ja, boeit me ook niet echt of ik geranked ben of niet. Zolang ik maar leuke wedstrijden kan spelen.
WD Orange [niveau 11] tegen summers888 [niveau 11] 2 - 4 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 33 --------------- Ik heb tientallen keren één op één met zijn keeper gestaan, maar hij hield ze allemaal, en van Persie heeft iets met de lat. Hij breekt 4x uit met Messi en ik kan er niets tegen doen.. Frustrerend! Hoe maken jullie hem meestal af wanneer je tegenover de keeper staat? En dan ook recht voor het doel, neit aan de zijkant, want die mis ik bijna nooit.
Tikje naar links/rechts, en dan gewoon met binnenkant voetb plaatsen. Maar met goede spitsen, denk dan aan Torres, Ibrahimovic, rooney etc, kun je ook gewoon keihard schieten in de een hoek als je recht op de keeper af gaat, die gaan er altijd wel in...
die mis ik ook veel te vaak.... geplaatst hoog doet het vaak wel goed, maar soms gaat hij er gewoon niet in....
Scheelt dan ook veel of een speler in vorm is met de Live Update, aangezien deze dan 2 keer zo hard schiet en met twee keer zoveel effect schiet.
Wth? Nee, het werd verlenging en de wedstrijd was al afgelopen en hij had 3 - 2 gewonnen (had 5 ja godver 1 op 1 kansen gemist) en dan disconnect hij maar het gaat me meer hierom: - Ik heb 0 EA punten gehad (de hele wedstrijd stond die ding op +0 bij ons ALLEBEI Was Ajax (ik) - Az (Hij)
Net Inter geprobeerd, ik kan er helemaal niets mee. Dus ga nu even Aston Villa proberen. Arsenal begint namelijk te vervelen.
speelde net tegen Manchester United. Ik dacht misschien is dit geen sprintertje... en ja hoor wel dus. Stond 2 - 2 tot de 60e minuut (raar he!) En daarna kreeg ik 2 sprintertjes tegen en van wie???? Spoiler Christiana Ronaldo Ja! en die a is expres! En door wie waren alle 4 de goals? Spoiler C. Ronaldo, zeg wat ben jij slim En welke level was hij? 18, en dat verbaasde me eigenlijk