1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volendam speelt erin en zulk soort teams heet volgens mij town park.

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Klopt, we speelden met 0,5 sterren teams!
    Was wel lachen, en het was echt spannend, omdat er niemand scorend vermogen had.

3. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    0,5 sterren teams zijn leuk. Ik heb chester city tot de coca cola championship gepromoveerd, savegame weg \o/. Nu bezig met wycombe wanderers, vind die eend/gans logo wel tof.

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Maar als je het niet gewent bent, is 't tempo gewoon heel erg laag.
    Maar ik snap het niet, ze kunnen totaal niet hard en geplaatst schieten. Ik bedoel, wat boeit het in welke divisie je club speelt? Iemand van een amateur club, kan toch ook een harder schot hebben dan van persie? Vind ik altijd zo vreemd. Maargoed, ze moeten nu eenmaal onderscheid maken op sommige dingen.. jammer maar helaas.

5. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had van de week een seizoen afgerond (praktisch alles gewonnen, op professioneel dus ja) en dacht leuk, dan verleng ik mijn contract niet en kijk wat voor nieuwe club er op mijn pad komt. Blijkt dat je gewoon weer uit alle clubs kan kiezen, dat viel me echt tegen :/

6. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Adidas live Season updates zijn er. Huntelaar is 91 :eek:

Edit: zie net dat Barcelona nog maar 4,5 ster is: Aanval: 81 Middenveld: 84 Verdediging: 81

Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    81,84,81 is toch normaal 5 sterren?

Arsenal heeft namelijk ongeveer hetzelfde, en heeft wel 5 sterren...

EDIT: Nummertje 79 van de wereld pak slaag gegeven.

Oo0 aLeX 0o0 [Level 28] vs Ralluf [Level 25] 0 - 4 (final score) Skill Level Points = 39

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    wtf8)

Vaag..
    Ze zijn nog steeds ongeveer de beste van Europa in mijn mening..

Ik speelde een maand terug tegen xDaz, lagde ik er bij een 2-0 stand uit, 60 vaardigheidspunten eraf.. :-(

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    :lol:

Die Live Season is nu echt epic fail. Huntelaar 91, kom op zeg. En Barça, ondanks dat ze een dipje hebben zijn ze echt niet 4,5 ster. Gelukkig heb ik die Live Season altijd uit.

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb live season alleen voor de premiership, maar speel bijna niet meer met Engelse clubs.

Duitsland is the way to go! \o/ Eindelijk een ploeg waarmee ik ook goed kan verdedigen en dus de laatste 6 wedstrijden geen tegengoal heb geïncasseerd. :thumbs: Zelf overigens ook iets van 15 goals gemaakt in die wedstrijden dus ben inmiddels weer een level gestegen. :b:

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb mijn revenge op jou gelukkig al genomen :) 2-0 achter, 2-2 en met penalties gewonnen. Zelfde als met die wedstrijd dat ik met 3-0 achtersta en met 3-3 ( binnen 30 seconden ) ineens naast je sta kwa score.

Toen WEL jammer genoeg verloren met 5-4 :p Maar dat was zeker wel een wedstrijd. Ik ga morgen even Gold abbo'tje halen, dan weer spelen. Hoe zijn de stats van Liverpool?

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk iemand die dat ook denkt. Ik vind het echt bullshit dat iemand met +- 55 dik overschiet voor open goal. In het echt zou dit ook niet gebeuren. Oké, het zijn geen toppers, maar zó slecht zijn ze ook weer niet..

13. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff 2 wedstrijdjes gespeeld net .

Il risolutore85 [Level 18] vs Spartacusss NL [Level 26] 1 - 2 (final score) Skill Level Points = 28

Spartacusss NL [Level 26] vs SANTASTICO 83 [Level 22] 2 - 0 (final score) Skill Level Points = 46

14. Burnie

Burnie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens als je slome verdigers heb moet je een snelle back centraal zetten, ik doe dat vaak en werkt prima :p

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Woehoe, zit nu in level 20 door een schitterende wedstrijd. Chelsea(ik) - Man United. 2-2 na verlening, dus penalties. Ik scoor er 3 achter elkaar en stop er ook 3. Tegenstander riep van alles door z'n headset toen:+

16. Burnie

Burnie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nyunyusvik [niveau 13] tegen burniexcelsior [niveau 5] 0 - 4 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 40

hij ging in de 80ste minuut 2 eigen doelpunten maken :confused::p

TheGreatOne43 [niveau 1] tegen burniexcelsior [niveau 6] 0 - 1 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 28

Level 6 :D

17. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Die Adidas Live Update werkt op mijn zenuwen. Arsenal kan niet winnen van Sunderland en blijft hoog. Huntelaar maakt 2 intikkers en zal een week lang iedereen terroriseren met een snoeihard schot.

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    SunGod NL [niveau 20] tegen SubtitledDave [niveau 17]

3 - 1 (einduitslag)

Kreeg daarna een message; reported cheating

Rofl, zo triest

19. Nireal

Nireal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben vrij nieuw hier, maar ook fifa verslaafd en natuurlijk op xbox live! Ben eigenlijk pas begonnen, level 1 maar daar komt binnenkort verandering in!

20. superslimsimon

superslimsimon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja had ik laatst ook... die gast ging helemaal moeilijk doen dat ik frankrijk was terwijl ik uit nederland kom enzo... sukkeltjes

Deel Deze Pagina