1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dat is omdat er 1x naar buiten is gekomen dat er een fusie komt en nu op site's staat dat de fusie rond is. Echter alleen maar roddels, in werkelijkheid is de fusie nu verder weg dan mensen denken. Achter de schermen word keihard gewerkt om de club in leven te houden. De begroting voor de komende 3 jaar lijkt alweer een feit!

Ontopic: Wat een dramatische live update zeg.. ook mooi dat er nu heel veel mensen niet meer met Arsenal spelen, omdat een ander team nu beter is... lekker triest

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Laten ze eerst maar eens spelers gezichten namaken van de Eredivisie en subtoppers van Italië, Spanje en Engeland. Dat is ook best wel dramatisch eigenlijk, er zijn echt maar een paar clubs waar de spelers + wissels goed lijken en voor de rest niet veel. Minder dan op de PS2 en Xbox in ieder geval.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hij speelde met FC Torres, en ik nam Inter Milan. Hij kwam op 0-1 door wie anders dan Torres. Daarna speelde ik hem helemaal weg en scoorde ik de 1-1 in de tweede helft. Na de 2 en 3-1 werd hij echt gefrustreerd, spelers neerhalen en schelden.. Geweldig.

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom krijg ik verdomme 45 punten eraf als ik met Man. City van Man. United verlies met 3-4. Fifa is soms zo'n ongelooflijk kut spel zeg

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Shit kwam er vandaag pas achter dat wanneer je RB inhoud als je schiet, je een 'geplaatst' schot doet. Beswel veel beter dan gewoon schieten xD

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    2x run met Ibra en 2x goal. Schijt snelheid in die game, maak kans na kans maar niks gaat erin. Toen weggegaan, hoepel op.

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ook best zielig van die gastjes die gewoon echt hun naam vernoemen naar een bepaalde speler, en dat is ook echt bijna altijd een snelle speler waar hun ook de hele tijd mee gaan rennen.

Maar ik heb een leuk verhaal:

Gaat niet over FIFA 09 dus als het je niks boeit niks lezen
    Ik moest net trainen, spullen in de kleedkamer gelegd.
    En voor een kleedkamer heb je een sleutel nodig... nou die hadden wij dus ook (1 zo'n ding dat aan de sleutel hangt + de sleutel zelf) en dan gaan een paar jongens met dat ijzeren ding waar de sleutel aan hangt gooien. Wij trainen, einde van de training wij naar de kleedkamer en raad het maar... sleutel is gone. 1 uur lopen zoeken en toen besloten onze trainers (4 stuks maar hoor) om je weet wel waar je een raam mee open doet los (kapot) te maken en er dan door heen klimmen. Duurde wel een poosje en toen mocht de kleinste erdoorheen klikkem! eindelijk mijn spullen! en ik mocht naar huis!

8. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Kwong 10 G
    Let the shortest player climb in the dressing room and get your stuff.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hij nam Bor. Dortmund en ik nam Ajax. Hij scoorde rond de 20'ste minuut de 1-0 en rond de 25'ste de 2-0. Balen dacht ik, aangezien ik niet veel slechter was. Vlak voor rust scoor ik met een goed schot van Cvitanich na een prachtige steekpass langs de verdediging van Gabri. In de tweede helft gooi ik Leonardo erin voor Sulejmani, en Aisatti voor Lindgren. En hij wordt weg gespeeld hoor, het had zo maar 7-2 kunnen worden. In de 90'ste minuut nog een vrije trap op randje 16m aan de linker kant. Ik moest even sno verwisselen als vrije trap nemer voor Suarez en ik krul hem over 't muurtje heen zo op de lat. Jammer, maar wat een vrije trap. Echt een leuke wedstrijd was dit. Tevens ben ik nu ook level-up gegaan. :)

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn loss-streak vandaag doorgezet. -10 nu. Tijd om Halo Wars te halen.

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Orange, hoe?!?!?!
    Je speelt beter dan mij en ik heb nog nooit hoger dan een 3 loss streak gehad :eek:
    En ik heb verdomd geen internet alweer niet, klote chello pffff.
    Ze kunnen dan misschien me download snelheid verhoogd hebben, maar zorg gewoon voor betere service!

12. vPx Secour

vPx Secour Guest

Had lekker een 73 win streak voordat ik stopte met dit spel.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    73 wth? :eek:
    Nice :thumbs:
    Heb zelf nog nooit hoger dan 10 gehaald...

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Daar zou ik wel bewijs van willen zien. ;)

15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Wij gingen heel gelijk op, gelijkspel was meer terecht geweest. Het verschil tussen jou en die mensen die ik online tegenkom is dat het veld tegen jou veel meer open lag. Online loop ik de hele tijd vast op op tientallen verdedigers, en creëer ik dus geen grote kansen, vervolgens sprinten zij mijn hele verdediging voorbij. =(

Straks nog een potje? Kijken of het tegen jou nog wel lukt. ;)

16. vPx Secour

vPx Secour Guest

Heb fifa al zo'n 8 jaar gespeeld, maar door Streetfighter ben ik afgehaakt.
    Gamebattles, andere kleine toernooien enzovoort.

Bewijs kan ik wel leveren, maar ben lui. }:]

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Gamertag waarmee je speelde? Zoek ik wel het bewijs. ;)

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als dat tegen mij is gericht.. Is goed, ik ga eerst ff snel douchen, en dan doen we wel een pot. Daarna > Bed.

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Was tegen Ferron. Maar jij mag ook wel, vooruit dan. ;)

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, ga maar tegen Daz.
    Heb geen internet (zit op een of andere internet van iemand anders waarvan ik niet weet wie O-) )
    Enige wat ik nu kan doen is achter internet een nieuwe MP4 zoeken en partypoker spelen...

Laatst bewerkt: 25 feb 2009

Deel Deze Pagina