Internet hier doet echt ontzettend vaag, mijn downloadsnelheid komt niet verder meer dan 100 kb/s. En viel net helemaal weg, router 3x moeten resetten.
wordt zo gek van die vroegtijdige stoppers. 4-1 voor een kwartier voor tijd en ja hoor weer.... en er een winstpartij bijkrijgen?? nee hoor
Over stand in de gaten houden, gesproken. 'T zou echt vet zijn, als je naar een wedstrijd kon kijken, dat je zegmaar in de lobby kunt zien welke wedstrijden er momenteel gespeelt worden, en dat je dan gewoon naar die wedstrijd kunt kijken. Vooral vet met toernooien, in de halve finale en finale, iedereen lekker kijken, en de druk opvoeren voor degene die spelen.
Ja, idd dat zou echt geweldig zijn. Waar slaat dat ''Quest'' onder je naam eigenlijk op (Bij FIFA online hè)
Daz, de arena begint nu wel saai te worden na 15 min. Edit: Verloren (0-1). Hij was duidelijk beter. Although hoe kan ik die bal van zo dichtbij op de paal schieten. :/ Edit 2: Weer een wedstrijd gewonnen!
Wat blijft Fifa toch het perfecte spel om met vrienden tegen vrienden te doen. 2 vs 2 is gewoon echt geniaal, perfecte combinaties op zoeken en maken etc. Even snel offtopic, ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn internet is ook echt irritant sloom! En zit ook bij Planet, sinds kort KPN inderdaad.
kutfifa, ik ben nu inmiddels iets van 1400 weer ofzo, tegenover 820e 5 dagen terug ofzo, snap er echt geen hoer van... niets lukt meer
Zo had eindelijk is een hoge winstreak van +9 verlies ik een wedstrijd daarna met penaltys, daarna speelde ik weer stond het 0-0 en moest ik weg door me moeder (gebeurd zo'n 1x per 2 dagen) Ben nu wel een level up (in 2 dagen tijd 2 levels omhoog ) ABO DEEB [niveau 8] tegen burniexcelsior [niveau 6] 0 - 3 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 34 sam torres 9 [niveau 1] tegen burniexcelsior [niveau 6] 0 - 1 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 7 zo hatelijk mensen die een nieuw account aanmaken op lvl 1 zitten maar gewoon goed zijn. FuruTwins [niveau 2] tegen burniexcelsior [niveau 6] 3 - 4 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 28 Laithwaite15 [niveau 4] tegen burniexcelsior [niveau 7] 3 - 4 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 29 burniexcelsior [niveau 7] tegen CrazyMR COOL 69 [niveau 17] 2 - 3 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 31 burniexcelsior [niveau 7] tegen bube51 [niveau 16] 0 - 3 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 24 Frankrijk, speelt zo fijn , Orange probeer is Frankrijk, hebben snelle verdigers en goede wissels (wissel Mexes voor Abidal)
Hmm, gisteren er achter gekomen dat ik 4-4-2 beter speelt dan 4-1-2-1-2. Ook heb ik mijn Arsenal omgewisseld voor Liverpool. Had gisteren zelfs bijna een tweede match gewonnen, stond eerste helft 2 - 0 voor. Hij scoorde rond de zestigste minuut de 2 - 1, en toen 80' 2 - 2, 84' 2 - 3, 90' 2-4. Toen had ik even een dipje, en ben ik gaan slapen.
Kan ik begrijpen. Maar op een gegeven moment speel je gewoon slechter omdat je al veel te lang aan het spelen bent. Ik ga vanavond weer aan de slag met Liverpool, me Gold Abbo was verlopen dus heb even een weekje stil gestaan en niks kunnen doen. Ben benieuwd hoe het nu allemaal speelt 4-4-2 is beter voor Liverpool momenteel. Babel mist de vorm ( kan je zien aan de stats ) en Gerrard is ook niet super meer.
Duitsland is wat mij betreft het beste landenteam. Met 't koningskoppel Podolski, Klose voorin. Of Klose, Gomez. Heb nog geen wedstrijd verloren met Duitsland. \o/
Ik kies ook altijd duitsland als ik met landen ga spelen. De aanval is inderdaad goed maar wat dacht je van die berlijnse muur in de verdedeging Mertesacker en Metzelder centraal, niemand komt langs die beesten.
Landenteams vermijdt ik bijna altijd. Doe mij maar liever een lekker potje , Aston villa - Olympique lyon , of iets in die richting.. veel leuker!
Vergeet het blok op het middenveld met Frings en Ballack ook niet. Daarnaast heb je in de verdediging ook nog de snelle en dynamische Lahm.