1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Internet hier doet echt ontzettend vaag, mijn downloadsnelheid komt niet verder meer dan 100 kb/s. En viel net helemaal weg, router 3x moeten resetten.

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Chello/Upc?

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Planet / KPN.

Speelde trouwens tegen jou voor het eerst met Athletico, wilde ook een 4.5 ster team. ;)

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ok, ik zal nu online komen. Ga jij de score weer in de gaten houden Ferron? :+

5. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wordt zo gek van die vroegtijdige stoppers. 4-1 voor een kwartier voor tijd en ja hoor weer.... en er een winstpartij bijkrijgen?? nee hoor :mad:

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Over stand in de gaten houden, gesproken.
    'T zou echt vet zijn, als je naar een wedstrijd kon kijken, dat je zegmaar in de lobby kunt zien welke wedstrijden er momenteel gespeelt worden, en dat je dan gewoon naar die wedstrijd kunt kijken. Vooral vet met toernooien, in de halve finale en finale, iedereen lekker kijken, en de druk opvoeren voor degene die spelen.

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, idd dat zou echt geweldig zijn.
    Waar slaat dat ''Quest'' onder je naam eigenlijk op (Bij FIFA online hè) :9

Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Daz, de arena begint nu wel saai te worden na 15 min. O-)

Edit: Verloren (0-1). Hij was duidelijk beter. Although hoe kan ik die bal van zo dichtbij op de paal schieten. :/

Edit 2:
    Weer een wedstrijd gewonnen! :)

Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  9. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wat blijft Fifa toch het perfecte spel om met vrienden tegen vrienden te doen. 2 vs 2 is gewoon echt geniaal, perfecte combinaties op zoeken en maken etc.

Even snel offtopic, ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn internet is ook echt irritant sloom! En zit ook bij Planet, sinds kort KPN inderdaad.

10. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kutfifa, ik ben nu inmiddels iets van 1400 weer ofzo, tegenover 820e 5 dagen terug ofzo, snap er echt geen hoer van... niets lukt meer

11. Burnie

Burnie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo had eindelijk is een hoge winstreak van +9 verlies ik een wedstrijd daarna met penaltys, daarna speelde ik weer stond het 0-0 en moest ik weg door me moeder :mad: (gebeurd zo'n 1x per 2 dagen) Ben nu wel een level up (in 2 dagen tijd 2 levels omhoog :eek:)

ABO DEEB [niveau 8] tegen burniexcelsior [niveau 6] 0 - 3 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 34

sam torres 9 [niveau 1] tegen burniexcelsior [niveau 6] 0 - 1 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 7

zo hatelijk mensen die een nieuw account aanmaken op lvl 1 zitten maar gewoon goed zijn.

FuruTwins [niveau 2] tegen burniexcelsior [niveau 6] 3 - 4 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 28

Laithwaite15 [niveau 4] tegen burniexcelsior [niveau 7] 3 - 4 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 29

burniexcelsior [niveau 7] tegen CrazyMR COOL 69 [niveau 17] 2 - 3 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 31

burniexcelsior [niveau 7] tegen bube51 [niveau 16] 0 - 3 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 24

Frankrijk, speelt zo fijn :D,

Orange probeer is Frankrijk, hebben snelle verdigers en goede wissels (wissel Mexes voor Abidal)

12. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, gisteren er achter gekomen dat ik 4-4-2 beter speelt dan 4-1-2-1-2. Ook heb ik mijn Arsenal omgewisseld voor Liverpool. Had gisteren zelfs bijna een tweede match gewonnen, stond eerste helft 2 - 0 voor. Hij scoorde rond de zestigste minuut de 2 - 1, en toen 80' 2 - 2, 84' 2 - 3, 90' 2-4. Toen had ik even een dipje, en ben ik gaan slapen. :)

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kan ik begrijpen. Maar op een gegeven moment speel je gewoon slechter omdat je al veel te lang aan het spelen bent. Ik ga vanavond weer aan de slag met Liverpool, me Gold Abbo was verlopen dus heb even een weekje stil gestaan en niks kunnen doen.

Ben benieuwd hoe het nu allemaal speelt :) 4-4-2 is beter voor Liverpool momenteel. Babel mist de vorm ( kan je zien aan de stats ) en Gerrard is ook niet super meer.

14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Duitsland is wat mij betreft het beste landenteam. Met 't koningskoppel Podolski, Klose voorin. Of Klose, Gomez. :+

Heb nog geen wedstrijd verloren met Duitsland. \o/

15. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om met duitsland te spelen.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik dacht 't eerst dat ik dat ook niet kon, totdat ik 8 wedstrijden achter elkaar met Duitsland won. }:]

17. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik verlies liever dan dat ik met duitsland win :)

18. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik kies ook altijd duitsland als ik met landen ga spelen. De aanval is inderdaad goed maar wat dacht je van die berlijnse muur in de verdedeging ;) Mertesacker en Metzelder centraal, niemand komt langs die beesten.

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Landenteams vermijdt ik bijna altijd.
    Doe mij maar liever een lekker potje , Aston villa - Olympique lyon , of iets in die richting.. veel leuker!:)

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Vergeet het blok op het middenveld met Frings en Ballack ook niet. Daarnaast heb je in de verdediging ook nog de snelle en dynamische Lahm. :)

Deel Deze Pagina