Ik stond telkens rond plek 850, maar sta nu weer 1500e ofzo gewoon. Niets lukt me meer, Amauri Torres enzo rennen zo door mijn verdediging heen.
Ik zou hem verkopen als ik jou was! Wel kut dat Kurani niet meer in de selectie zit na de update! Hij was mijn super sub
Is het misschien mogelijk om mijn favoriete team aan te passen? Hij staat nu op Feyenoord, en als ik dan quick ranked match doe, dan begint t met Feyenoord en moet van daaruit naar Chelsea toe. Weet iemand hoe ik deze gewoon gelijk op Chelsea kan zetten? Bij voorbaat dank
Hij had echt de gehele wedstrijd balbezit op mijn helft. Tientallen schoten op doel. Ik weet twee keer met Torres van mijn eigen helft te komen, en scoor ook twee keer. Beste speler: Reina. Krijg ik message:
Ik ben nu weer in een tijdperk terecht gekomen dat je het een kut spel vind. Iedereen speelt hetzelfde. Al die kut diepteballen. Na een paar 100 wedstrijden is mijn zin in dit spel wel weer afgenomen. Hopelijk weten ze in fifa10 wat meer belans erin te brengen. Vind het kut als er een dieptebal komt dat een aanvaller wel gaat sprinten maar je verdediger eerst ff een seconde stil staat. Weekje rust voor mij! Daarna ga ik fifa09 vast wel weer waarderen.
kut ea, ben er nu voor ongeveer de 30ste keer uitgegooid Als ik er nooit uit was gegooid door de server had ik sowieso in de top 30 gestaan gvd
Ik wil ook wel een keer een pot tegen jou spelen Net trouwens tegen IndoAap gespeeld, 2-1 gewonnen Was een leuke pot, het lukte me weer een beetje. Alleen weer teveel 1 op 1 kansen gemist.
Ik ben nu verslaafd aan pokeren instead of FIFA 09 (xbox 360 dus ) Ik wil straks wel een potje spelen
Volgensmij verlies ik keihard wanneer ik tegen Lers of IndoAap speel, maar wil het wel keertje proberen natuurlijk.
WAT EEN KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK**TTTTTTT SPEL WEER VERLOREN GVD KUT DAG IK disconect gewoon tegen die duitse **** team
Ik heb eigenlijk nog nooit tegen je gespeeld, Ferronn. Misschien morgen? Btw, een kut dag gelukkig afgesloten met een lekkere overwinning; SunGod NL [niveau 20] tegen Teddy076 [niveau 23] 6 - 1 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 38 Ik Arsenal, hij Man United. Alle goals waren trouwens serieus, dus niet dat hij heel de tijd ging sliden oid. Kreeg daarna ook een bericht waarin stond; ''GG''. Zo kan het dus ook!