Ik ga nu een ijsje pakken en daarna even tv kijken. Xboxen zit er even niet meer in. Morgen ben ik iig online. Waarom zie ik je trouwens niet staan in m'n friendslist? Zo kan ik je niet inviten
Omdat ik net voetbal aan het kijken was, en pas 1 min. online ben. Daarnaast laat ik de friend-requests altijd naar mij sturen, geeft me een soort gevoel van aanzien. Eigenlijk durf ik niet.
Hehe Hij had Barca ik Villa En je mag best zeggen dat ik hem maar 1 kans heb gegeven en hij die heeft gescoord @Orange & Ralluf Allebei ranked? Serieus dat meen je niet, waren net 10 minuten bezig ik had al 4 kansen gehad. Val ik opeens weg? is hij misschien zo'n hacker ff in zijn gamehub kijken Onee, kut EA is weggevallen wtf? :l WTF hey jezus ik val weg en dan staat ''The EA servers are not available at this time'' godverdomme waarom bij mij en niet bij hem pffff en dat is dus blijkbaar alleen bij mij want die gozer speelt zelf nu ook een wedstrijd
'Connection lost with EA servers.' heb het probleem ook. Maar ik invite je wel. Ranked of unranked? If ranked, hoe host je die?
Ga naar Xbox Live, en zoek de leaderboards. Vervolgens klik je op LT om naar friends te gaan en selecteer je de gamertag waartegen jij wilt spelen. Klik dan op invite to game en verander de setting naar Ranked. Az is trouwens irritant! Goed verdedigt daar!
Gvd zeg ook eigenlijk, die speelde net tegen ii ronaldinho of hoe die gast ook heette, nummer 36 vd wereld.. Wat een loser, ik miste alles en hij scoort 1 kans... hij rushde alleen maar met arshavin en adebayor. Waarom mis ik ook alles 1 op 1 Ferronn ik voeg je nu toe oke ? of speel je nog met andere account, voeg mij dan nu ff toe.
Die corners van jou waren zwaar irritant, net als die schoten op mijn goal vanaf de aftrap. Volgensmij had je ook tientallen corners, elke aanval wel een corner, en dan tikte mijn keeper hem nog drie keer over.