1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Wie wil er ff een potje, Ferron jij?

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wil wel. In vind trouwens op doel schieten vanaf de aftrap nogal triest om eerlijk te zijn.

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja is goed, invite je me?

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sure, ik kom er aan.

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik maak ff mijn potje af, zo klaar;)

6. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Neppe shit....

7. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand fifa kopen?|:-

Laatst bewerkt: 28 feb 2009
  8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Voor 500 Skill points? PM me even of het een deal word!

Daz die sportief probeert te zijn is nooit grappig.:+

Laatst bewerkt: 28 feb 2009
  9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Net echt een heerlijk potje

Real Madrid (ik) - Internazionale

Hij kwam in de 18e minuut voor door een Lucky goal door Ibrahimovic. Hij was de rest van de wedstrijd alleen maar trucjes aan t doen en veel naar achteren lopen/passen, soms viel hij aan. In de 95e minuut maakt hij een fout waardoor het 2 spelers van mij tegenover de keeper kwamen, makkelijke goal. In de 98e minuut ging hij iets meer aanvallen, uit een aanval van hem counterde ik: 2-1. Daarna speelde hij Ultra Offensive, waardoor ik makkelijk kon counteren: 3-1.

Ik word wel gek dat nu iedereen online Inter Milan kiest. Je kan Ibrahimovic gewoon niet van de bal krijgen wat je ook probeert.

Nu ga ik lekker slapen en morgen weer verder spelen :)

10. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kan iemand mij vertellen of er bepaalde knoppen combo's zijn om een goede hoge voorzet te geven vanaf de flanken.
    Ik bestuur de hoge voorzet manual, alleen gaat ze onwijs vaak verkeerd en krijg ik ze dus niet goed waar ik ze wil hebben.

11. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LB+X gebruik ik heel vaak. Early cross, draait ie naar je medespeler toe zeg maar.
    xDaz, was leuk potje! :thumbs:

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    kerel, je maakt een grapje, BEAKER?

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahaha, ja. Ralf die speelde de bal uit omdat er een speler geblesseerd op de grond lag. Toen nam ik de uitworp en knalde ik hem naar zijn doel, waardoor een verdediger hem zo het doel in kopt.. _O_

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat jij het was :lol:

15. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als ik een grapje had gemaakt, had ik wel een betere gemaakt. Speelde normaal PES en heb die controls zijn met voorzetten anders.

16. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er wel omlaggen eerlijk gezegd. 8)

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je hebt het ook niet door he :p

18. Burnie

Burnie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    burniexcelsior [niveau 7] tegen IIxCR33P3RxII [niveau 5] 3 - 0 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 32

burniexcelsior [niveau 7] tegen oldboiler [niveau 7] 2 - 4 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 33
    Ik frankrijk hij engeland, met roony en gerrard als beide spitsen, nouw dat heb ik geweten ook o,0

19. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Of je nu Benzema en Henry hebt of Rooney en Gerrard. :+

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Dieptepunt in mijn game carriere :+

Vertelde al dat ik deze week op een of andere manier puur suck vergeleken met normaal. Verdediging dat opeens niet meer lekker werkt, ballen die er niet in gaan en dat ik zelfs niet meer op World Class win.

Net tegen Steel Dogg gespeeld en 2 keer verloren! Hij is iets van level 1 en vroeger ownde ik hem, nu niet meer. Eerste wedstrijd hij Chelsea en ik Arsenal. Binnen een paar minuten was het al 2-0 voor hem, ik kan opeens niet meer verdedigen. Ik snap er niks meer van. Toen Arshavin eruit gehaald en Nasri terug gezet zoals hoe het was voor de winter update. Dat speelde veel beter, want ik heb middenvelders nodig. Hij had de 3-0 gemaakt, en uiteindelijk kwam ik nog wel terug tot 3-2 maar goed.

Tweede wedstrijd nam hij Barça en ik Arsenal. Nu had ik meteen de opstelling genomen die ik gebruikte voor de winter update. Viel meteen op dat alles veel beter lukte. Heb echt boven de 20 acties gehad en zitten schelden want die bal ging er maar niet in! Was nu echt veel beter en had de bal echt iets van 90 %. Duizenden keer paal, echt ik snap er niks van. Actie op lege goal, bal gaat tegen de paal. Komt terug tegen andere speler van mij, ik schiet en weer paal. DAAAAAAMN! En toen verloor ik met penaltys! :'-(

Weet nu wel dat ik Arshavin maar niet meer moet gebruiken, maar gewoon weer Nasri. Ik ga de game maar even niet meer spelen. Snap er echt geen bal meer van, normaal lukt alles altijd perfect en kan ik Legendarisch wel aan. Nu lukt World Class me opeens niet meer, ik ben gewoon opeens slecht geworden qua verdediging. Mhm, ik raak de game even een week niet meer aan. :'-(

Zo, dat was mijn levensverhaal :b:

Deel Deze Pagina