Even een copy paste uit een ander topic 1. Informatie Xbox Helpdesk Telefoon Zeven dagen per week telefonische ondersteuning: 0800 023 3894 of +31 202036606 als je mobiel belt Slechthorenden (teksttelefoon): 0800 023 3895 De service is bereikbaar op: maandag - vrijdag: 09:00-22:00 zaterdag: 09:00-20:00 zondag: 09:00-17:00 Of klik hier voor online ondersteuning Succes ermee
ging gister voor t eerst weer eens online keihard ownen met arsenal gelukkig hoefde ik niet tegen barca of man utd ik speelde inter, portugal, man city en atletico helemaal zoek blijft toch een enorme aanrader, nog steeds die gast van portugal met al ze zinloze tricks, ik combineer hem er keihard uit haha
Hehe , nu sta ik weer lager... stond echt weer kut te voetballen, maar daarna weer een potje gewonnen... dus sta nu rond 2000-2100. En die kutvent maar zingen, GVD alles met torres gewoon.
Haha, net begin ik een wedstrijd tegen iemand. Gaat die in de 9de minuut opeens weg? Heb ik 40 punten erbij gekregen omdat het een level 26 was. En ik heb er geen fuck voor hoeven doen. Sta trouwens nu 1147e, de top 1000 komt dus dichtbij.
Even een andere keer, ga even fallout 3 doen die ik sinds gisteren binnen heb. Of misschien vanavond even
[/quote] Gaat wel lekker, jammer dat ik de 2-3 niet won! Bij een 2-1 achterstand ging hij in de 70ste minuut achterin rondtikken, toen pakte ik de bal af en scoorde. In de verlenging kreeg ik rood na een overtreding op een man zonder bal, echt zonde.. Toen hij scoorde ging hij weer rondtikken. Ik heb een schijthekel aan fransen..
Lennon was altijd al snel In de startpost staat overigens informatie over het probleem dat je niet online kan wegens je leeftijd, thanks xboxgamer01
IK las net jullie post over tottenham en kom gelijk een tegenstander tegen die tottenham kiest. Wat is die spits van hun snel en sterk zeg, jezus, ondanks k beter was kwam hij paar keer eruit met die spits en doelpunt. Gelukkig wel net gewonnen dankij benzema
Dat onderste potje was eerst, we speelden 2x Aston Villa - Liverpool. Ik begin nu dus toch te twijfelen, maakt het voor je skill level points nou wel of niet uit met hoeveel doelpunten je wint? Wil er niemand ranked? Aribaa? ik wil een rematch tegen jou van 2 weken terug
Nja daarom hierboven het voorbeeld, ik krijg met dezelfde teams, tegen dezelfde tegenstander in het eerste potje 1 punt meer, het kan ook met de rank te maken hebben naturlich