1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Heb je daar taktiek voor nodig om mee te winnen? :lol:

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Duiiiidelijk iets mis met mijn setting. Ik krijg het gevoel dat ik tegen hoge levels veel makkelijker speel dan lagere levels.

Paar dagen geleden tegen Ralluf gespeeld en alles verloren. Geen idee waar het aan ligt maar de combinaties zijn te ver te zoeken. Hij speelt dan als Chelsea met de onstuitbare Droga, Anelka, Lampard, Ballack. Ach, geeft niet.

Gisteren toch nog even kunnen spelen en alles gewonnen. Varieerde van level 15~20, terwijl ik zelf geen hoog level heb.

Er zit wel DEGELIJK een verschil in tussen Play a Friend ( pot FIFA met Ralluf ) of Online Quick Match. Heb geen idee waarom Liverpool ineens zo rot speelt :mad:

3. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja soms zit alles mee en soms alles tegen. Weet ook niet precies wat dat is, soms lopen je spelers vrij, winnen ze duels, komen ballen bij jou aan, etc. En soms het tegenovergestelde en is het echt moeilijk om te winnen..

Zit nu op rank 8 met 1275 skillpoints, hoeveel nog om in top Leaderboards te komen ?

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    500/750

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

Nouja, Liverpool heeft ook van die spelers hoor! ;)

6. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je je rank btw zien? En die van je tegenstander, ik heb nooit een idee of ik tegen een tegenstander van formaat speel en die hoog in de rankings zit. Dat vond ik wel handig van PES, dat ik gewoon in 1 oopopslag het niveau van de tegenstander kon zien. Hierdoor kon ik beginners dan laten voor wat ze zijn. Nu speel ik te vaak tegen extra slechte gasten lijkt het, die disconnecten binnen 1 helft.

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    voor de wedstrijd kun je het niet zien.

8. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel eigen match maken en zo alleen jou rank tegen komen. Moet je ff de post van Loonens lezen pagina of 2 terug.

9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij na 1e verliespartij gezakt is in rankings en jij gestegen.

Hoeveel je wint maakt werkelijk geen fuck uit.

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, maar mijn spelers zijn kleiner als die van jou dus een duel winnen op het middenveld ( waar je mee opbouwt ) is toch ver te zoeken. Gelukkig hebben er tegen Portsmouth andere spelers gespeeld dus hun statistieken zullen waarschijnlijk stijgen.

Kom nu veel minder Man. United tegen... daarvoor in de plaats krijg ik een onstuitbaar Chelsea :eek:

Och, back to the drawing board. Nieuwe tacktiek, nieuwe formatie en nieuwe omschakeling want deze werkt niet meer. Na het potje met Ralluf is alles naar de KLOTE gegaan :mad:

3-0 gewonnen en weg tacktiek ;)

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is die Adriano een kanon man. Net tegen Inter, ik 2x op de lat gekopt met Drogba (zonder adidas update) en hij 1 counter. Hij is nog niet eens in de buurt van mijn 16 maar hij geeft die bal een schop! Echt ongelofelijk

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Adriano schiet in het echt ook zo fokking hard.

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij gedronken heeft toch

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Volgens mij na 2 spuitjes.

15. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat weet ik, maar hoe hard ik de bal net zag gaan? Hij ging net zo snel, als dat de bal weleens uit de kluts wegschiet in het spel. Men keeper bewoog niet eens :lol:.

16. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar dan voor de wedstrijd? Ik doe altijd quick Ranked, ligt het daar misschien aan?

17. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het woordje "niet" over het hoofd gezien?

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het ook ja :+.

Net een heerlijke pot, hij Man Utd en ik Chelsea. Hij de hele tijd steekballen en hoge ballen op Rooney, Ronaldo en Berbatov in de spits (3-4-:cool:. Elke keer pakte mijn verdedigers de bal goed op.

Ik denk, ik ga ook maar lekker laf spelen. 2 steekballen op Drogba, 2-0 :lol:.

Pot daarna weer op een heerlijke manier verloren. Ik kwam er niet eens uit tegen Arsenal, combinaties lukten niet en zijn verdedigers haalden alles bij. Die verdediging van Arsenal is wel 1 van de beste van het spel!

Laatst bewerkt: 9 feb 2009
  19. Mitzz

Mitzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij aub uitleggen hoe je een goal opslaat? ik zie aleen dat je met Y kunt uploaden ofzo, maar als ik er op klik tijdens een herhaling gebeurd er nix... alvast bedankt

20. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina