sjaakie1987 - Reuj Juventus - Tottenham Hotspur 0 - 1 Was niet echt een mooie wedstrijd, en ik had een beetje geluk dat sjaakie een paar schoten op de lat schoot en niet in het doel maargoed
hoezo dan? in poule 4 is er ook gelijk gespeeld...in een poule is het toch nooit verlenging en penalty's.
inter milan - aston villa 1-7 8e J.Carew 39e J.Carew 44e J.Carew 45e J.Carew 49e J.Carew 59e J.Carew 61e Z. Ibrahimovic 69e J.Carew Gele kaarten I. Córdoba - inter milan was totaal nietmijn dag. + lang niet meer gespeeld. maarja ceberi gefeliciteert met deze dikke overwinning
ja wel meerdere denk ik , ik geef ze tot morgen de kans om te reageren in dit topic en anders neem jij 1 van hun plaatsen in
als er nog plaatsen over zijn dan wil ik ook wel mee doen als dat nog kan? Kan vanavond rond 10 uur wel een potje doen
mensen waar kan je je vrienden accepteren in dat nieuwe menu? zo kan ik nooit zien wanneer mn tegenstanders online zijn.
Het zat me écht niet mee.. Gelijk ook mijn grootste nederlaag tot nog toe.. Rode kaart was een enorme blunder, toen was de wedstrijd eigenlijk al over binnen de eerste 15 minuten. Dit neemt overigens niet weg dat jij een goede game hebt gespeelt!