Om nog maar eens twee vraagjes in de groep te gooien: wanneer eindigt de groepsfase eigenlijk? Hoeveel wedstrijden doen we tegen elkaar in de knockoutfase?
uhmmzz de groepfase eindigt wanneer iedereen 1 keer tegen mekaar heeft gespeelt en ja KNOCK OUT fase de naam zegt het al wie verliezer valt uit, winnaar gaat door
Een uitslag in poule 3: Chelsea (danielone) - Arsenal (Iceberg NL) 1-1 Volgens mijn zijn in deze poule nu Schalke en Arsenal door :b:
Inter Milan - Barcelona 2 - 4 2e S. Eto'o Barcelona 15e J.Cruz Inter 28e. Xavi Barcelona 51. L. Messie '' 60e. Z. Ibrahimovic Inter 62e S. Eto'o Barcelona Geel: barcelona S.Keita
Xboxgamernr1 - Robinsky009 Barcelona - Inter 4 - 2 Spoiler 2e min - Eto'o 1-0 15e min - Cruz 28e min - Xavi 2-1 51e min - Messi 3-1 Gele kaart - Keita 60e min - Ibrahimovic 3-2 62e min - Eto'o 4-2
Alleen nog tegen de Kletskop, maar t is nog niet voorgekomen dat we allebei tegelijkertijd online zijn. Ik kan morgen de hele dag iig!
ja heb je gelijk in ceberi vanaf woensdag begint de 2de ronde maarja sommige hebbe dus niet al hun wedstrijden gespeelt, zal ik gewoon de 1ste en de 2de doorlaten gaan of ook nog de 3de plaats erbij? suggesties graag
Tja zoiets is altijd moeilijk. De nummers 1 en 2 in de poule gaan sowieso door en daarnaast vind ik dat mensen die echt weinig aanwezig zijn gewoon niet door gaan, dan kun je misschien nog mensen die 3e in hun poule staan en wel aanwezig zijn in hun plaats door laten gaan.
eerste en tweede plaats door, en de overgebleven plaatsen invullen met de derde plaatsen die het beste hebben gepresteerd...
mazel dat die man united was want had hem afgeslacht.. een dik onverdiende 2-1 nerderlaag werder bremen - man united 1-2.. echt een bagger team dat bremen