1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 09] FC Niet dan Evert

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Viktortje, 11 okt 2008.

  1. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog niet of ik vanavond kan komen, want vanavond ga ik waarschijnlijk naar een verjaardag.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Jojo heb jij een social life?!?!?!?!!!!
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, eigenlijk ga ik gewoon pr0n kijken :+
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Komen er nog mensen?
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Viktor, ik ben komende maandag tot vrijdag niet beschikbaar, ben dan een week weg met school! Dus dan weet je dat ;)
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    viktortje ik vind je wel echt een lul. Btje mij uit het team gooien en dan met een slappe smoes komen dat ik te weinig pass. Als je een beetje oplet weetje dat ik juist vaak pass en dat dan liever doe dan buitenomgaan om een voorzet te geven. Maar volgens mij komt het niet daardoor, het komt gewoon omdat je me een paar keer vroeg om te komen en ik niet kwam omdat ik iets anders aan het doen was (potje fifa spelen met vrienden, gears/gta spelen met vrienden). Kan niet altijd meedoen he. En trouwens je loopt wel veel op andere te zeike maar zelf speel je ook niet geweldig. Je schiet veels te vaak van afstand, hebt zelf weinig oog voor medespelers en loopt ook nog een beetje te zeike op iedereen omdat jij het team hebt georganiseerd. Volgens mij voel jij je heel stoer achter je xbox/pc'tje en iedereen beetje te lopen commanderen, om vervolgens in het echt een klein achtergelaten jochie van 15 te zijn waar nooit iemand naar luistert. Digitaal gezag ofzo toch
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11

    Heb je de andere reden gelezen?
    Het lijkt je niks uit te maken of het team een beetje wint of verliest.
    voorbeeld; ''Ik mag van mijn leraar me frans niet meer in! hij mag me niet. toen ging ik naar de conrector en die luistert niet naar me!''
    Vervolgens verlies je de bal en scoort de tegenstander in de counter, ga je weer verder met je verhaal over dat je geen Frans meer krijgt!

    En ik en nog wat mensen in het team vonden dat je aan de zijkanten zelden een goede voorzet gaf of een goede oplossing had, dat staat ook in de message, niet alleen ''passes''.

    En als ik naar dit bericht kijk lijk jij eerder een jochie van 15, wat gaat huilen als ie uit een digitaal team wordt gezet..:):

    --------------------------------------------------------------------------

    Gister eindelijk weer lekker gespeeld:)
    We wonnen weer eens wat en het laatste potje moest ik van Project zer0 de custom tactics aanpassen, en meteen wonnen we 7-0:+
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    gozer jij loopt zelf ook alleen maar verhaaltjes te vertelle, tot het opeens 1-0 staat door zwak verdedigen van any Viktortje en het serieus moet. Overigens als je oplet krijg ik echt heel vaak ballen aangespeeld waar ikniks mee kan doordat er een verdediger in mijn rug zit. En als je je daar zo aan irriteert kan je dat ook persoonlijk tegen me zeggen en niet gewoon doen alsof er niks is. Maarja dit beeld had ik al van je hoor voor dit team, ben niet de enige. In elk toernooi waar je altijd aan meedoet loop je ook altijd het zeikwijf uit te hangen, weet ik nog zeer goed van vorig jaar met een zeker pes toernooi. Maar ga maar fijn verder jonge met hypocriet doen.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb al nooit meegedaan en ga niet meedoen ook. Want ben veelste druk met de toernooien die ik speel.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vertel een verhaaltje wat met fifa of teamgenootjes te maken heeft, jij verteld vrij nutteloze verhalen, het lijkt je ook geen reet te interreseren of we winnen of niet, als de tegenstander boeit ga je zoals ik al zei weer vrolijk verder met je boeiende verhaal.

    Maar ik heb je met name eruit gezet omdat ik en een paar andere je gewoon niet goed vonden.
    We (Project Zero en ik) hebben heel vaak gezegd dat je je man niet voorbij moet gaan omdat dat niet lukt maar je bleef het maar proberen.

    En waarom doe je in godsnaam mee aan een tournooi als je mij al een zielig ventje vond?
    Dat is me een raadsel, en laten we vooral niet over hypocriet beginnen.

    Jij vraagt ten eerste per xboxlive message waarom je eruit ligt.
    Ik zeg; Je passte te weinig, praatte teveel over bijzaken, je bent volgens mij kwalitatief niet goed genoeg, sorry.

    Waarna jij hier een enorm verhaal begint over dat ik een lul ben.
    Dat is hypocriet, een beetje huilen dat je niet mee mag doen:):
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    gozer, jij en project zero hebben echt mss 1 a 2 keer gezegt dat ik niet me mannetje moet passeren. Dus dat is gewoon bullshit en dat weet je ook. Anders mag je dit ook gewoon aan jojo vragen, lijkt me niet dat hij ook gaat lullen.

    'En waarom doe je in godsnaam mee aan een tournooi als je mij al een zielig ventje vond?'

    wat heeft dat hier mee te maken? ben ik ook een zielig ventje omdat ik aan een toernooi mee doe? Ik snap jouw logica niet.

    Overigens dat het mij niet boeide of we verliezne of winnen is ook onzin. Alleen omdat ik met mijn verhaal verder ga? Ik kan er toch niks aan doen dat er wordt gescoord als ik als linkeraanvallende middenverlder sta. Kan ik wel lekker ga balen en de sfeer omlaag halen of ik maak gewoon even mijn verhaal af of was dat verboden. Had er dan tenminste wat van gezegt inplaats van opeens zo achter mijn rug om lullen.
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11

    Op mij heb je meerdere malen een indruk gemaakt dat het je allemaal niet boeit, en in de startpost staat dat we een winnaars team willen zijn.

    Ik heb heel vaak met Project Zero gezegd dat je moet passen maar altijd wimpelde je het af met een smoes als; dat deed ik, hij luisterd niet!
    We hebben zo'n 5x gezegd dat je eerder moet passen maar jij denkt, YES ik zeg dat het niet aan mij ligt en we gaan weer vrolijk verder.

    Dit is dan het toppunt, ik doe toch ook niet mee aan evenementjes van iemand die ik totaal niet kan uitstaan.
    Je hebt al die tijd ''heel lief'' tegen me zitten doen in het team, terwijl je achter me rug om me niet kan uitstaan.
    Misschien moet jij wat meer principes stellen.
    Je eer boven je wil om te spelen.

    En als je dan toch voor het spelen gaat, moet je niet achteraf gaan huilen en zeggen dat je me toch al niet mocht!!
    Dat doet me echt denken aan kleuterklas niveau.

    Ik heb geen zin meer om in discussie te gaan, (ga niet antwoorden van; owh durf je niet, owh heb ik je gedissed?!)
    Maar ik wil geen tijd verdoen met het praten van iemand terwijl ik zelf vind dat ik gewoon gelijk heb, dat hoef ik ook niet meer te bewijzen.

    Vanaf nu is dit gewoon weer het FC Niet dan Evert team topic.
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dressing Room?
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    enige waar ik gewoon pissig om ben, is dat je mij uit het team zet zonder mij ook maar iets te vertellen. Mij wordt een paar keer dressing room gevraagd, ik kan op dat moment niet. Dag later denk ik nou n u ga ik maar weer is meedoen want tis al te lang geleden en opeens ben ik eruit gekicked. Dat vond (vind) ik gewoon onbeschoft. Je kan het ook gewoon even netjes uitleggen in de chat of me even attenderen op de storende momenten he.
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja daar kan ik me wat bij voorstellen, het maakt niet uit dat je niet wilt komen, daar lag het iig niet aan.
    Ik had je misschien een message moeten sturen, maar ik doe er vaker mensen uit die inactief zijn, dan lijkt het me niet nodig ze een message te sturen, bij jou had ik het misschien wel moeten doen.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    okee nouja dan is dat ook afgesloten
     
  17. Shariff

    Shariff Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik quote: ''Zou ik deze club mogen joinen?''

    :eek:
     
  18. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Wie kan er nu nog ff tot 7 uur spelen??:D
     
  19. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    ik kan wel ffkuhs
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Zo, terug van een week weg met school, dus ben vanaf nu weer beschikbaar :)

    En viktor, misschien moet je eens iets aan je startpost doen, staan nog wat namen die niet eens meer in het team zitten :+
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2008

Deel Deze Pagina