Ik zal je een invite sturen maar we zijn naar Milaan verhuisd! vraagje: Wie is de keeper? en wie moet er nou op de plek van figo staan..?
Mancini dan, bij mij staat Mancini altijd links en Quersma rechts dacht ik. Ibra in de spits en dan draai ik Zanetti met Maxwell om en knal Maxwell eruit en plaats Viera er meestal in. En anders, Figo is echt niet slecht hoor.
Ik kom ook weer als bagger spits , wat speelde ik gisteravond bagger. 9 van de 10 1-op-1 kansen gemist
Ik snap nog niet echt de bedoeling van de ingevulde posities. gister speelde ik een wedstrijd waarin ik de keeper, de gehele verdediging en het gehele middenveld was terwijl 2 teamgenoten alleen de spitsposities invulde. kan dat niet anders want ik had me toch een partijtje veel werk te doen, en dan gaan degene die in de spits staan nog mekkeren dat ze geen bal krijgen toegespeeld *)
In principe is dit gewoon het xbw team maar dan met een nieuwe naam. Met deze eisen doe ik niet meer mee, want binnenkort met de release van andere vette spellen komt FIFA weer op een lager pitje te staan.
ik was er gisteravond niet want ik ging voetbal kijken en daarna stappen. Vanavond ben ik er wss weer
zou ik misschien nog mee kunnen doen? Mijn xbox is ondertussen namelijk alweer verzonden terug naar mijn huisje
Viktortje de opstelling klopt niet helemaal. -------Adriano-----Ibrahimovic------ ----------------------------------- ------------------------------------ --Mancini----------------Quaresma-- ------------------------------------ --------Cambiasso----Viera---------- ------------------------------------ ------------------------------------ --Chivu--Samuel--Cordoba--Maicon-- ------------------------------------ ------------------------------------ ---------------Cesar----------------
Was weer leuk gisteravond. Ik speelde alweer wat beter . Zaterdag kan ik pas weer spelen, want ik ga naar Berlijn. Ik weet dat jullie deze fantastische spits gaat missen die elke kans afmaakt . Dus auf wiederzehen van mijn iPhone