Had eigenlijk 1e wedstrijd geen zin meer Vond de team niet lekker spelen en ik kon mijn spel niet spelen wat ik altijd speel. Snel omschakelen en scoren maar dat lukte maar niet omdat niemand omschakelde Maarja terrecht gewonnen
domiendj1 waaneer kan je spelen heb je al toegevoeg op x box. wil ook graag weten welk team je nou neemt want anderlecht is 3.5 ster
@ II eXoDuSs x, heb je toegevoegd. Wanneer kun jij spelen. ps. Hull is volgens mij 3,5 ster. Nu maakt mij dat niet zoveel uit maar volgens de regels wel.
Ga ik niet halen denk ik Uhmmm, anders voegen we elkaar ff toe op xbox live en zien we dan wel als we allebij online zijn?
@Gipsy King Wanneer kan jij spelen? Vrijdag: 12:00-20:00 Zaterdag: 12:00-14:00 18:00-20:00 Zondag: 13:00-23:00 Waarschijnlijk, dus als je een paar opties open wil houden want weet natuurlijk niet cker xDD
Most Wanted stond met 0-2 voor in de 60e minuut, verbinding viel weg. Volgende wedstrijd stond ik met 1-0 voor in 20e minuut, verbinding viel weer weg. De wedstrijd daarna werd het 2-1, de wedstrijd daaropvolgend eindigde in 1-1.
Dirkjang, heb jij vaker last van dit soort internet uitvallen? Want dit haalt je tegenstander erg uit het spel..
Nee, zeg ook niet dat mijn verbinding wegviel, maar de verbinding Volgens mij waren het trouwens beide verbindingen die het veroorzaakten, want hij signde out en in, nadat de verbinding voor de 2e keer was weggevallen. En na de 1e uitval duurde het bij mij even voordat ik op de EA servers kon.
Brondby - Bologna (ipv Hull City) 2-2 0-1 Bernucci 1-1 Gislason 1-2 ? 2-2 Rasmussen Bologna - Brondby 2-0 1-0 Di Vaio 2-0 ?
Mijn doelpuntenmakers waren overigens Darcheville, Audel en Pieroni. Namens Groningen scoorde Powel 2x
Ja was een goede wedstrijd, en na de 1-1 ben ik na de 90ste minuut weggegaan want dan heeft hij over 2 wedstrijden gewonnnen dus hoefde geen verlenging.
@Gipsy Ben je nog van plan te gaan spelen want is laatste dag? Zeg als je nu wil spelen, ik probeer hier te blijve kijken.