Daz - Eldar Paul : 2-2 Eldar Paul - Daz : 0-8 Eerste wedstrijd 2-2, tweede wedstrijd andere formatie > 0-8. (het had zo maar 0-10 kunnen worden)
Echt joh, ik was heel slecht de tweede wedstrijd, als ik eenmaal 0-3 achter sta ofzo dan incasseer ik alleen maar meer tegendoelpunten. Maargoed, eerste potje was wel leuk, speelde defensief maar kreeg toch nog wel leuke kansen (lees: bal op de lat, speler alleen voor de keeper = voorlangs). Die hadden er eigenlijk wel in gemogen, had ik héél misschien nog gewonnen. Maar ik ben al heel blij met een 2-2
Klopt, ook welk team ik was. Namelijk Inter Milaan. Daz was mij alleen voor met het joinen van de league, dus koos ik maar een ander team en ging daar niet moeilijk overdoen. Jij had ook gewoon een ander team kunnen kiezen. En dat kan nu nog steeds. Ik snap dus niet wat het probleem is. Misschien dat jij het probleem bent! Zoals je zelf al zegt: Get a life! Edit: Iemand nu een potje spelen?
Op Xboxworld maken mensen nooit hun competities af.. ik ben van plan om samen met Ralluf een 2 vs 2 league te starten.