Wanneer kap je is met kinderachtig doen Nethris, niemand boeit het wat als jij iets te zeiken hebt. En in Oktober waren er 5 tournooitjes precies als jou, boeien. Kom op zeg.
Nee maar ik bedoel echt alles. Anyways, dacht ik net een goede team te kunnen kiezen voor dit toernooi was het alweer gesloten. Wedden dat Bertan dalijk weer zegt: Oh leuk dat je meedoet, maar het is wel ranked hé. Dat is slecht voor je ratio.
Dus, dan geef ik hem groot gelijk. Elke 10 seconde post je goed je bent, vraag ik of je wilt spelen, zeg je dat je bang bent. Je werd ookal weggespeeld door Ralluf. Je zit alleen maar de grote jongen uittehangen maar ondertussen ben je gewoon een newbie.
Nou Nethris...pak je kans...ennuh....leuk dat je meedoet, maar het is wel ranked hé. Dat is slecht voor je ratio. E. Ik zie net dat er al iemand anders op de reservelijst staat....wat jammer
zo de poules zijn ingedeeld toernooi kan beginnen voor 12 januarie wil ik alle scores binnen hebben dan kunnen de kwart finales worden gespeeld s6 allemaal