Hallo, Aangezien er nooit 32 man zich zullen aanmelden heb ik nu een toernooi gemaakt met 16 man. http://www.freewebs.com/xbox360toernooien/ voor meer informatie Willen de deelnemers van het vorige toernooi zich nog 1x melden zodat ik zeker ben dat jullie meedoen. Ik houd 3 dagen jullie plekje vrij, dus als jullie niks laten horen gaat jullie plekje naar iemand anders: Deelnemers: II FocuSs II Dyonko JoJo NL Robbin92 xboxgamernr1 Ralluf jack gunit airborne ruben* rigosong Spartacusss II QuicknezZ II Orange NL viktortje007 shadow NL KiVan0 KwH MonkeyXXL * = Moeten zich nog 1x melden Het is vol. Als Airborne ruben niet reageerd dat wordt hij vervangen door: tosow Reserves: Bardogan PRO EVO GAMER 6 AntraXxX NL Poule A: Benfica (shadow NL) Schalke 04 (II QuicknezZ II) Bordeaux (rigosong) VfB Stuttgart (Robbin92) Poule B: Dinamo Kiev (Spartacusss NL) Bayer Leverkussen (JoJo NL) Aston Villa (Ralluf) PSV Eindhoven (Orange NL) Poule C: Olympique Marseille (viktortje007) Manchester City (Dyonko) Sevilla (Kivan0) Atletico Madrid(xboxgamernr1) Poule D: Everton (airborne ruben) Fiorentina (II FocuSs II) Osasuna (jack gunit) Celtic (KwH MonkeyXXL)
Ik wil graag weer meedoen. Alleen jammer dat je teams als Udinese wel hebt, en geen Porto/Fenerbahce/Galatasaray/Benfica enzo maarja jij bent de host Kun je wel in poules spelen bij FIFA 09?
I''m in!! Misschien als er teveel man zijn toch 32 teams van maken, dat teams bye's krijgen, want eerder kon ik me niet inschrijven..
Sinds Fifa 07 geen voetbalspellen meer gespeeld, maar alles wat ik aanraak ben ik goed in, dat noemen ze talent
Heb de site bekeken, en ik kan niet wachten ik deed mee aan het PES EK 2008 tournooi, Nederland werd me toegeloot maar ik verloor in de halve finale. Nu hoop ik op Schalke 04 of Manchester City 1 suggestie, kan je de tijd niet beter op 6 minuten per helft zetten..?