Heb Benfica, niet slecht. Poule A: Benfica (shadow NL) Schalke 04 (II QuicknezZ II) Bordeaux (rigosong) VfB Stuttgart (Robin92 Poule B: Dinamo Kiev (Spartacuss) Bayer Leverkussen (JoJo NL) Aston Villa (Ralluf) PSV Eindhoven (Orange NL) Poule C: Olympique Marseille (viktortje007) Manchester City (Dyonko) Sevilla (Kivan0) Atletico Madrid(xboxgamernr1) Poule D: Everton (airborne ruben) Fiorentina (II FocuSs II) Osasuna (jack gunit) Celtic (KwH MonkeyXXL) Alleen, hoe zit het met uitgoals ? Tellen die dubbel of gewoon normaal ?
In de poulefase tellen ze gewoon normaal. Pas in de knock out tellen de uitdoelpunten dubbel bij een gelijke eindstand
heb Olympique Marseille, de outsider van de poule maar toch, kan wel lekker met de demo op me team oefenen! Moet ik nou op manual spelen of op normaal.. Ik denk alles manual behalve schieten
Denk het ook wel ja! maar het wilt allemaal nog niet zoveel zeggen, het goede aan dit toernooi is, dat het niveau niet heel ver uit elkaar ligt, en dat gaat het denk ik erg spannend maken
Ik heb heel even een Excel bestandje gemaakt waar je kan zien welke wedstrijden je moet spelen: http://rapidshare.com/files/145202299/Fifa_09_toernooi.xls
@Lightnezz Maak even in de openingspost er Robbin92 van, anders kunnen mensen me straks niet toevoegen... Stuttgart... lekker blunderen met Lehmann. Zit Bouhlarouz nou bij Stuttgart? Word leuk dan.
Gedaan, en Boulahrouz zit inderdaad bij Stuttgart. Als dit toernooi een succes wordt maak ik misschien ook wel een toernooi met toppers als Real Madrid etc.
Kutteam heb ik, enige goede zijn Gourcuff, Cavenaghi en Chamakh. Dat wordt stunten Best wel zware poule als ik zo zie. Schalke is 4.5 ster, Benfica zal ook wel zoiets zijn, Stuttgart is denk ik na mij de slechtste. Ik ben blij als ik deze poule overleef, desnoods met anti-voetbal Poule C is de poule des doods, gelukkig zit ik daar niet in! Alleen speel je nu 2 x achter elkaar tegen iemand, kunnen we het niet gemixt doen dus met een heen en terug ronde zoals in de echte CL?
We doen net zoals de CL, gewoon 2x tegen elkaar in de poulefase. Het excel bestand van JoJo NL laat meer duidelijkheid zien
Ik hoop voor de organisator dat de deelnemers er nog aan denken als het spel over 3 weken uitkomt. Zulke toernooien moet je pas opzetten als het spel daadwerkelijk uit is. Mijn vertrouwen over het toernooi is daarom laag, en ook daarom heb ik me expres niet ingeschreven.
Maakt niet uit, we zijn toch vol. Ik stuur iedereen een PM en bericht via live als het spel is uitgekomen. Dus als ik geen reactie ontvang zorg ik voor vervangers...
Ja maar het is nu A-B en daarna meteen B-A, in het is het ook niet zo? Daar is het A-B, dan A-C, dan A-D en dan weer A-D etc. Maarja, het zal wel zo gedaan zijn zodat je meteen achter elkaar kunt spelen, np
Je zal toch zelf kunnen kiezen wanneer je tegen iemand speelt, stel we hebben een week de tijd voor alle wedstrijden dan ben je vrij om te doen tegen wie je eerst wilt. Dus bijv. speel ik eerst Thuis tegen Schalke, dan thuis tegen Stuttgart en dan uit tegen Bordeaux.
Het lijkt mij handiger om 2x achter elkaar te spelen. Want misschien lukt het een andere x niet. Dus 2x achter elkaar is gewoon prima...
Het is gewoon een schema welke wedstrijden je moet spelen. Je mag zelf weten op welke volgorde het gedaan mag worden.