Ik wist dat DE KLETSKOP veel tegendoelpunten zou krijgen, dus nam ik er gebruik van door Manchester United te nemen tegen hem. Seqq11 - DE KLETSKOP 19-0 5. Ronaldo 10. Ronaldo 15. Ronaldo 19. Ronaldo 23. Carrick 31. Ronaldo 33. (ED) Van der Sar 34. (ED) Van der Sar 36. Berbatov 45. (ED) Van der Sar 49. Ronaldo 53. Rooney 54. Ronaldo 57. Evra 61. Anderson 67. Ronaldo 90. Ronaldo Tussen 67 en 90, tikken enzo. Rode kaarten: Vidic en Ferdinand van hem. E: Nu heb ik dus bijna 2 punten extra, hihi.
Viktortje007 kiest Liverpool Ralph kiest Chelsea Ralph - viktortje007 1-4 Drogba -------- Malouda Anelka Drogba 2x Viktortje007 - Ralph 8-1 Gerrard 2x Torres 3x Keane 2x Riera Kuyt ----- Kuyt Edit:// Dat is toch niet leuk!! 19-0 winnen omdat je tegenstander eigen goals scoort en rode kaarten krijgt. De kletskop benadeeld hiermee andere mensen uit die poule En je maakt Nethris onterecht trots terwijl hij al te trots was, een beetje jammer voor de poule hoor.. Ik weet dat de Kletskop voor de lol speelt maar dit slaat nergens op (ik heb 21 goals= 2 extra punten)
Laat maar. Vind het ook niet leuk als je gewoon eigen goals maakt enz. Goed gespeeld trouwens Viktortje007.
Het waren maar 3 eigen doelpunten, jeez. E: In de andere poule had jij met in totaal 14 doelpunten gewonnen, en Alpine 16-1. Ik heb je niet horen zeiken. Ik tel d'r maar 17, maar het waren d'r serieus 19.
Viktortje007= Liverpool Maurice = Manchester United Maurice - Viktortje007 3-6 Ronaldo 3x (?) ------ Nani 2x Berbatov Rooney Carrick Ronaldo viktortje007 - Maurice 8-0 Keane 4x Torres 3x Babel
zo ben eindelijk in me huisje in center parcs ik ga nu ff de scores invoeren en tabelletje maken.... en trouwens jammer van de 19-0 kletskop...is niet leuk voor het toernooi maar dat heb je helaas altijd tijdens zon toernooi....
en het lijkt me misschien beter om eigen doelpunten niet mee te tellen bij de extra punt regeling....wat vinden jullie hiervan?
In dit geval mee eens aangezien ze met opzet waren. Daarentegen heeft seqq waarschijnlijk een paar keer een goal cadeau gekregen.. nja beslis jij maar iets
ja precies dat valt moeilijk te beslissen aangezien we weinig getuigen hebben....en dit waren duidelijk 3 eigen doelpunten van van der sar....vandaar dat ik besloten heb om ze niet mee te tellen.
Dan heb ik alsnog 16 goals, van mij hoeft de extra punten telling niet hoor. En ik lieg niet over mijn scores, godver.
Nee, ik scoorde de 16 goals normaal. En ik herhaal: Van mij hoeft de een punt per 10 goal regel niet.
Jah Xbox.exe Ik vind die regel trouwens ook wel goed dat eigen goals niet meetellen, maar krijg je dan niet het probleem dat bijvoorbeeld iemand in de aanval zit, verdediger pakt de bal af in de 16' maar kan de bal niet meer wegkrijgen dat hij em dan maar in eigen doel schiet ? Hoop niet dat iemand zo flauw is.
als je met 3-2 wint met 1 eigen goal win je gewoon toch. Alleen het draagt niet bij aan het doelsaldo. Wel gewoon als goal
ja precies....als iedereen gewoon ze spelletje doet en geen gekke dingen gaat uithalen komt het allemaal goed
hee sorry lui maar ik heb egt te weinig tijd voor dit toernooi weet niet of je een reserve hebt anders doe ik men uiterste best om zoveel mogelijk online te zijn