hahaa was zeker bagger wedstrijd....khad hele dag nog niet gespeeld...en nog helemaal niet met city..mja komt goed!
Iedereen uit poule C, voeg me toe. (We hebben nog reserves nodig voor mensen die niet actief zijn, of niet meer kunnen)
serkie95 is een maatje van me...die kan je wel op de reservelijst zetten of wisselen met iemand die niet actief is?
nou zo te zien wordt er erg weinig gespeeld haha alleen in mijn poule....anders moet je ze pm'en en als ze niet binnen een bepaalde tijd reageren ze eruit kicken...want anders kom je nooit klaar voor 7 januari
Bertan, wellicht kan je vriend Cerberi vervangen. En nee bertan, dat heeft geen nut omdat we geen vervangers hebben. Iedereen uit C, Voeg me toe.
Sorry jongens maar ik stop met dit toernooi, gewoonweg geen tijd hiervoor. En het was trouwens 2-2 bertan, verlenging telt niet mee in groepsfase
Hey ik kan wel rond 3 uur denk ik. Je had me al een message gestuurd zag ik, maar toen ging mijn broertje op de xbox. Trouwens, welk team neemt die Cerberi nou?
Dit verpest mijn toernooi nou, het liefst zet ik ze gelijk in de kwart finales. Maar dat kan ik niet doen dus: Reserves nodig! E: Ik heb gekozen voor Udinese, maar het liefst wil ik een reserve. Cerberi doet waarschijnlijk niet mee. E2: ''Geen tijd'' is zo oud, alle wedstrijden in totaal is een anderhalve uur, en je hebt 2 weken de tijd ervoor. Als je er geen tijd voor hebt, waarom schrijf je je in?
Ik zit in poule B, speel met Rusland... Ik kom morgen een potje spelen voeg me maar toe... De Wall 1982 Vandaag zit ik met familie...
Ik heb er van gemaakt dat je maar 1x tegen elke tegenstander hoeft, want iedereen heeft geen tijd voor 10 minuten extra.