Ja, ok ga maar verder. Alleen krijg ****** hekel aan mensen die ''geen tijd'' hebben, terwijl het maar 10 minuten zijn ofzo. \o/
shit ik had wel mee willen doen Naja dan gun ik iemand anders wel een kans Zet me alsnog maar op de reservelijst Seqi
Heb ik al 1 wedstrijd gespeeld? wist ik niet maarja oh mischien tegen Alpine? had ik toen wel Arsenal gekozen naja XD
Aston Villa - AS Roma 1 - 1 Rode kaart: Shorey (Aston Villa) AS Roma - Aston Villa 0 - 0 Leipe wedstrijd ouwe, maar die kansen waren ziek! Eerlijk
Ik de eerste wedstrijd, jij de tweede. Het beste zou zijn dat we allebei 3 punten kregen, jij een win en ik een win. But life's hard. *) Shorey was geschorst, en is nu weer terug.
gipsy wat is je gamertag man heb je gister proberen toe te voegen maar de kletskop bestaat niet en wnnr kun je voor een match zondag?
Olympique Lyon 1 - 2 Werder Bremen verdiend verloren Werder Bremen 0 - 1 Olympique Lyon imo verdiende ik te winnen, wel jammer dat het met zo een lullige goal moest (doeltrap in de voeten gespeeld)