2e wedstrijd lukte niks, en ja, die doeltrap, dat sloeg nergens op aangezien ik de andere kant op mikte.
heej heb proberen toe te voegen aangezien je in mijn poule zit maar furkan07 bestaat niet dus voeg me ff toe of verbeter je gt plz
Zijn gamertag is met HOOFDLETTERS . 2 dingen tegen de Ajax gast: 1. Nee, je mag je team niet veranderen, vooral niet na 'zie punt 2'. 2. Jij stuurt me een bericht, om team te veranderen tijdens wedstrijd en je scoort 2 keer terwijl ik 'm aan het lezen en responderen ben, ik tackle uit reflex en krijg rood. Beslissing: Geen teamverandering, 2 goals en rood tellen niet.
is alleen wel heel moeilijk om met ajax wedstrijden te winnen. al de aanvallers hebben bijna geen snelheid
Zullen we morgen (zondag) poule a gaan spelen ik ben er vanaf 12 uur als de rest er ook probeert te zijn kunnen we morgen poule a afwerken.
Kun je anders nu? Ik moet alles vandaag en morgen doen, want vanaf maandag zit ik weer in Amsterdam, zonder xbox dus. Anders wordt het in het nieuwe jaar ergens voordat ik weer kan.