Liverpool - Fiorentina 1-0 Fiorentina - Liverpool 0-2 (Geel J Carragher Liverpool) rood voor Gamberini Fiorentina
Anderlecht - Liverpool 2-3 Liverpool - Anderlecht 4-1 1ste wedstrijd had je echt veel geluk kletskop niet normaal 2 x de afvallende bal voor de keeper uit de corner zo in zen voeten ma gelukkig tog gewonnen
Ja, dat was gister. 1e wedstrijd van de dag, en ik had die dag ervoor pas voor het eerst een behoorlijk aantal potjes gespeeld via Live maar nog niets gewonnen. Vandaag was ik al een stukje beter dan gister.
Waarom geeft niemand potverdorrie aan dat het om een toernooi wedstrijd gaat? Iedereen doet het zo ff: '' .... Has invited you to join his game '' Ik denk zo leuk, hij wil een wedstrijd tegen mij! Vervolgens: Kijk ik ff en gaat hem om een toernooi wedstrijd!
ow sorry ik dacht dat je dat wel begreep....zeg maar wat je wilt...als je nog een x wilt spelen vind ik dat ook goed....
Nee, tis goed dacht al dat het mischien voor toernooi was dus maar Arsenal gekozen En zoiezo in toernooien ben ik niet zo goed
deze man heeft echt veel geluk gewoon intikkertjes kun je me andere wedstrijden ook bijwerken heb ook 2 maal gewoon van fiorentina alleen nog 2x tegen sevilla denk dat ik al door ben tnx heej kun je de score ook ff posten /Mod Gebruik in het vervolg even de edit knop - Cookie