Manchester city 1 - 3 Arsenal Goal makers: Francesc Fabregas T. Rosicky Jo S. Nasri Geel: R. Van Persie P. Zabaleta R. Dunne
Manchester City 1-6 Tottenham Hotspur Eerste 10 minuten speelde ik dramatisch hij scoorde toen ook met Jo. Daarna pakte ik weer me spel op en in de 1e helft stond het ook 3-1 voor mij. Bertan schoot nog op de paal tijdens 1-3 jammer bijna 2-3 he. Na dat ik de 4-1 maakte leek het op een afstraffing te worden voor Manchester City maar jammer stond de paal 3x in de weg na de 6-1 . 7e Jo 1-0 13e Palvyuchenko 1-1 37e Palvyuchenko 1-2 40e Palvyuchenko 1-3 63e Palvyuchenko 1-4 72e Bent 1-5 75e Palvyuchenko 1-6
ja speelde echt slecht....ben echt te moe haha mja goed gespeeld! En hoe krijg je steeds je voorzet zo goed? bijna elke voorzet was raak....werd er gek van!
Nou in me centrum staat een lange Paffie . Dus elke kopbal die precies op zijn hoofd valt is gewoon een kans . Tja en van die voorzetten tja dat krijg je wel door als je veel fifa wedstrijden hebt gespeeld . Je komt er vanzelf wel achter Nog succes verder he met het toernooi Ik ben al door
Ik neem aan dat Pavlychenko een goede kopper is, en ik zie dat iemand mijn advies opgenomen heeft. Pavlychenko > Lennon.
ja Pavlychenko is zeker beter....maar kan je dat nog ff editen...dat ik tegen arsenal gelijk heb gespeeld?
Hehe tja ik ben Spurs gewent met Adidas Live Season en daar is Lennon echt erg goed dan heeft hij een pufschot maar egt een harde schot. Maar zonder ADL is het egt een drama . Dus ging ik Paffie maar probere en die scoorde er 5
Alláng gedaan. E: Ik kwam er toenet ook achter hoe Del Piero goede volleys kan maken, vooral omhaals. Vandaag alleen al 7 omhaals gescoord, met Del Piero. En heel veel kopballen met Toni, ofcourse.
Je hebt 2x tegen Ferronn gespeeld he ? Ey maar Bertan want vond jij het mooiste doelpunt van jouw 6 wedstrijden ?
Ja 1 keer gewonnen, 1keer gelijk... Nou die voorzet op Pavlychenko en hoe die scoorde....hij zat er wel mooi in! respect! voor de rest moet ik nog ff wennen aan de game....dus de rest van de goals waren meer normaal...volgens mij had jij toch eigen doelpunt gemaakt tegen mij? die zat er pas raar in haha
Oja die ene eigen doelpunt van Bale echt raar. Ik wou die bal wegslijden van de voeten van Jo/Robinho maar hij tackelt vol op de bal en tackelt de bal in de kruising xD. En waarschijnlijk kan mij eigen doelpunt jou redden om doortegaan Want Arsenal heeft 1 punt uit 3 wedstrijden en moet nog tegen mij.
Nou jij staat nu op 9 punten uit 6 en hij 3 uit 1 Als hij 1x verliest dan ga jij door En laat ik nou lekker op dreef zijn met de Spurs 4-0 / 1-1 / 5-0 / 0-0 / 6-1 / ?-?
Maargoed ook dat ik 1e word Ik wou Nethris ontlopen zou tog zonde zijn zn wedstrijd al in de Kwart Finale xD