jazeker maar dat bodoel ik niet ik bedoel dat er rond deze tijd van het jaar normaal gezien een nieuwe fifa game komt en die word dit jaar vervangen door een update wat veel goedkoper is http://www.gamespot.com/xbox360/sports/uefachampionsleague20062007/review.html
Ja maar het feit dat het in fifa 2008 er wel in zit en dat ze het er nu weer uithalen en evenlater verkopen als een "update" slaat nergens op. ze hadden het gewoon ook in het spel kunnen laten zitten. maar nee ze halen het er bewust uit om het later als update te verkopen dit zijn gewoon nsb-praktijken op een end krijg je gewoon dat je een game koopt en dat je de voetbal en goals en stadions nog moet kopen als update. shitttt
het is echt vet kep het gekogt. Kan iemand mij vertellen waar de afkortingen CB,RB en CF voor staan??Het is in het engels...
Welke taal spreek en schrijf je wel dan? Nederlands sowieso niet zo te zien en Engels dus ook al niet. Ojee, je bent Duits????
Of jij kan gewoon niet lezen Als er nou nog een h bij keb stond... en om nog op Pim te reageren: het is echt vet kep het gekogt. Kan iemand mij vertellen waar de afkortingen CB,RB en CF voor staan??Het is in het engels... CB = Central Back oftewel Centraal achter RB = Right back oftewel Rechts achter CF = Volgens mij Central Front oftewel centraal voorin.
Sinds wanneer schrijf je gekocht als gekogt dan? Ik snap dat 'ff' schrijft omdat het korter is dan 'even' maar ik kan geen reden bedenken om zo onwijs lelijk te schrijven om 1 letter te besparen. Ik ben een zeikerd, ik weet het. :b:
Ik schrijf zelf ook niet zo, maar kan het zelf wel lezen en wel meer mensen schrijven zo (msn taal) En ff is niet lelijk! En TS heb ff aan Modder-Eter gevraagd om je topic titel te wijzigen Dankjewel Modder-Eter
Nee, had het ook niet over FF, maar over GEKOGT. Je moet toch toegeven dat dat er niet uitziet? En ik weet dat jij het niet was, en ja ik kan het ook lezen en begrijpen maar het is niet nodig en ziet er niet uit! Thats all. Nu houd ik er over op!
Normale mensen uit Nederland kunnen dit gewoon begrijpen.... Dus ik weet niet uit welk land jij komt?
In de FAQ staat dat je gewoon normaal Nederlands dient te schrijven. Dus doe niet zo bijdehand en schrijf normaal.
keb= ik heb, dat is gewoon een afkorting en of je nou GEKOGT of GEKOCHT schrijft.... het is niet de nationale spellingstest hier! Maar nu raken we een beetje off-topic
gekund=gekunt bvb=bijv. Jij hebt zeker nederlandse les gehebd? Dat hebt zeker wel gehielpd? ot: Willen bij jullie ook de toernooien niet saven?