hoeveel wil je erbij geven.... als wij een deal maken wil ik hem ook wel even vasthouden totdat jij het geld hebt....
Beste mister x ben niet van plan veel erbij te geven je kan ronaldihno + 2 gouden contracten krijgen ronaldihno heeft zelf ook veel contractdagen Of een all morale player kaart erbij? Wat levert zon all player morale kaart op eigenlijk ?
hoeft ook niet veel, maar mijn adebayor is beter dan jou ronaldinho... om ze gelijk te krijgen moeten er toch al 2 a 3 goede trainingskaarten op a 4k per stuk. dus ik zeg ronaldinho + 5k. Dan komen we een beetje in het midden uit..., contract kaarten zijn niks waard... dat weet jij ook....
Contract zijn allemaal 14+ he, die raak ik kwijt normaal voor zowieso 2,500 dus weet niet hoe jij erop komt dat ze niks waartd zijn en tevens ronaldihno is haast 96 al. heb een trainingskaart eroverheen gegooid nog 1 en hijs 96
dan hebben we toch een prima deal? jij bood ronaldinho + 2 contract kaarten. dat is dus hetzelfde als Ronaldinho + 5k.... verkoop die kaarten dan even en dan hebben wij een deal met ronaldinho + 5k Simpel toch....
dat maakt toch niet uit... die is vanzelf weer leeg... anders plak je even een plaatje in je boek... dat is geen excuus natuurlijk.... of probeer je nu onder een deal uit te komen...
je mag ook best even sparen.... dat we de deal morgen afsluiten... dan zet ik adebayor op de trade voor 55.000k, voor 5 dagen als starting bid. en 56.000k als buy now price. dan bied jij ronaldinho en 5k. Op het moment dat het bod is geplaatst accepteer ik en is de deal rond.
we hebben toch een deal.... sagna heb ik al, die is bij mij al 99.... Ik snap het probleem niet.... Je legt het net haarfijn uit... ronaldinho met 2 kaarten. kaarten zijn volgens jou 2.5k waard. Ik wil die kaarten niet, maar de munten. dus ronaldinho met 5k. Ik heb zelf al zoveel kaarten. Ik wil er niet nog meer... Je mag munten sparen... dus de deal blijft toch gelijk???? Waarom nu andere voorstellen? Ik kan best een dagje wachten hoor
hey allemaal heb een gouden trainer en een paar gouden spelers als buy now voor 1000 coins geplaatst....
Beste mister x ik hoef er niet aan te ontkomen hoor heb genoeg goede spelers. heb momenteel teveel op de trade staan al en het eerste wat eraf gaat is over 2d 4h. Heb wel 2 contractkaarten in de tradepile met ronaldihno. Ik heb adebayor graag vandaag. Andere voorstellen ? we hebben nog geen deal hoor ik bood ronaldihno + 2 contractkaarten in het begin. als ik nu 5 k had had je die gekregen. ik speel wel een paar potjes zodat we hem dalijk kunnen ruilen.
Ok. dan hebben we nu dus een deal... dan ruilen we hem dadelijk.... Ik ga hem met een half uurtje op de trade plaatsen, bevestig even dat we een deal hebben... Ik moet namelijk adebayor uit mijn lineup halen... ik plaats hem zoals eerder gezegd als volgt op de trade: starting bid: 55.000 buy out: 56.000 voor 5 dagen.
alleen wel als je hem vanaaf nog acsepteerd. en als adebayor ook veel contract heeft. tot hoelaat ben je er ? P.s wow zie dat mn ronaldihno 66 contractdagen heeft. dit moet toch echt een verschil maken met adebayor hoeveel dagen heeft adebayor ?