Ik snap dat je liever Ronaldo weg doet.. je speelt zeker ook 433 hehe Ik zou t liefst eerst alle stats willen weten, zijn toch wel verschillen tussen de ene 99 en de andere, no offense, thnx in advance Als je zelf sowieso al een bedrag in gedachten hebt hoor ik dat alvast graag
@mister vertel mij wat had een deal en zette mn 3 beste spelers op de trade toen hoorde ik niks meer van diegeen en waren er 3 boden van 150 op mn spelers van 90+ maar door iemand van dit forum heb ik ze terug voor niks @ subted wat biedt je op C.ronaldo ? Speel idd 4-3-3 .. en heb op RW nu een gouvou die vele malen sterker en sneller dan ronaldo is zal zo via een privebericht de stats doorgooien
Amauri is verkocht. Lees mijn vorige berichten. Ik wil heel graag een Ronaldo en Messi. Gerrard, Kaká, Arshavin en J.Cole voor Ronaldo en/of Messi Laat maar weten!
(dit stond in vorige post + kleine edit) Ik zou t liefst eerst alle stats willen weten (99 pace en shooting is alvast erg goed hehe), zijn toch wel verschillen tussen de ene 99 en de andere, no offense, thnx in advance (voor zowel Henry en Ronaldo) Als je zelf sowieso al een bedrag in gedachten hebt hoor ik dat alvast graag
@rampage aah jammer, heb gerard, iniesta,en kaka al @ mister x .. heb net een trainingskaart verkocht voor 5k dus kan nu bieden. @subted stats zijn : Ronaldo Pace 97 shooting 99 passing 85 dribbling 99 defending 66 heading 81 Stuur je bod maar via prive
ik heb arshavin 4-3-1-2 hij is 94 CF. Wat heb je ervoor over? aangezien je 4-3-1-2 speelt heb ik ook nog player kaartjes zoals je weet...
hij staat er al op... bied maar... starting bid 55.000 buy out 56.000 5 days... staat er ongeveer 10 min op nu. hij is 98
Speel trouwens ook met Govou op t moment Domiolie, maja... ik vind Ronaldo gewoon een leuke speler dus tja.. t blijft een spel en t beste is niet altijd ook t leukste ^^
trade list. Spoiler Terry 93 cb eng Ballack 93 CAM dui Carrick 82 CM eng Jankulowski 85 LWB cze Ferdinand 85 CB eng Baraja 89 CM spa Gamberini 85 CB ita Gamberini 90 CB ita Xavi 86 CM spa Xavi 86 CM spa Kuyt 91 ST ned Niang 90 ST sen Ferdinand 93 CB eng Cambiasso 97 CDM arg Rooney 99 CF eng Glichy 81 LWB fra Glichy 85 LWB fra Evra 91 LWB fra Arshavin 94 CF rus Abidal 93 LB fra Vidic 96 CB ser Gallas 95 CB fra Sagna 98 RB fra spelers trainingskaarten: o.a: 4-4-2 4-3-1-2 (2x) 5-3-1-2