1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 Ultimate team [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 12 apr 2009.

  1. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Mister X je moet niet gaan overdrijven, ik zat net te kijken op Tradelist en daar zag je Arshavin regelmatig langskomen voor 5/6K dus dan is 9/10K wel genoeg want hij is van Prefered opstelling veranderd.
     
  2. mister_x

    mister_x Guest

    ja voor een std arshavin van 84... mijne is 94 he... dat kost ook geld om hem daar te krijgen of niet dan...
     
  3. scf09

    scf09 Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    @ mister X Kaartjes hoef ik niet meer;)

    Ik blijf bij 9K anders ga ik wel op de trade list kijken zoals roger al zegt...
     
  4. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    @subted ow sorry las er overheen,
    Nee henry hou ik :) 150 wedstrijden mee gespeeld.. 350 doelpunten..
    Hij doet het dus erg goed bij mij :)
    excuses voor mijn late andwoord..

    @misterx wat op ronaldo dan ? hoeveel coins ?
     
  5. mister_x

    mister_x Guest

    dan doen we het zeker niet... zoals gezegd de eerste arshavin op de trade staat al op current bid op 8k. die heeft nog 3 uur te gaan en is slecht 84....
    Maar inderdaad... als jij hem beter daar vandaan kunt halen moet je dat zeker doen!
     
  6. mister_x

    mister_x Guest

    pfff.... ik heb weinig coins heb wel een ronaldo van 99... maar zoek 1 met een 4-3-3 opstelling....
     
  7. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Arshavin van 94 ken je voor 10K wel krijgen zeker weten. Maarja jullie kijken maar haha;), Suc6 verder met de deal!
     
  8. scf09

    scf09 Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    als we beide water bij de wijn doen 10K?
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    De 4 spelers die ik heb opgenoemd wil ik ook RUILEN voor 4-4-2 kaartjes :)

    MAAR als je Ronaldo wilt ruilen voor die 4, graag!
     
  10. mister_x

    mister_x Guest

    nee 11k is echt een goed bod... dat weet ik zeker dat krijg ik er zeker voor op de trade... ik zit te kijken op de trade maar hier krijg je hem niet voor hoor.... niet een 94.... ik zie ook dat 84 er voor 5/6k opstaat... maar dan moeten ze nog zoveel uur..... het laatste uur lopen de prijzen pas op... dat weten jullie ook... 11k anders zet ik em op de trade...
     
  11. scf09

    scf09 Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    zet hem maar op de trade ik ben benieuwd;)

    geef me wel de gegevens op dan ga ik kijken hoe het met bieden loopt en miss bied ik nog mee...
     
  12. mister_x

    mister_x Guest

    waar bemoei jij je mee... zeg maar op welke pagina die staat dan... heb net de hele lijst doorgelopen....

    ok... dat doe ik pas morgen om 20.00 uur... dat is prime time... dan worden de kaartjes het best verkocht als ze om die tijd aflopen... ;)

    /Mod Dubbelpost samengevoegd, gebruik voortaan de [​IMG]-knop aub :) - the Matrix
     
  13. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    scf09 ik weet niet of je interesse hebt in Schevschenko 88, stuur maar berichtje naar me via live, als je hem wilt of dergelijk
     
  14. mister_x

    mister_x Guest

    wat kost die dan 3k????
     
  15. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Je raakt spelers steeds moeilijker kwijt hoor, mijn kuyt 91 .. raak ik nog niet kwijt voor 5k
    en ook mijn del piero van 89 raakte ik niet kwijt, net als totti..
    veel mensen kopen nu gewoon pakjes van hun coins.
     
  16. scf09

    scf09 Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje opgefokt mister X?

    ik snap echt niet waarom je zo raar reageert steeds naar anderen...
     
  17. mister_x

    mister_x Guest

    haha nee... nee hoor... maar waar bemoeide hij zich mee toch?
    Dat jij niet wilt is prima hoor.... echt geen probleem... maar dat gebemoei...

    Ik bepaal mijn eigen prijzen aan de hand van de trade... dat is mijn keuze dan vind ik het raar dat mensen zeggen dat je overdrijft....

    Ik ben niet zon sukkel die zn kaartjes onder de verkoopprijs van de laagste buyout verkoopt...
     
  18. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    voor jou is tie 5K maar voor andere 3/4k
     
  19. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    @roger hahahaha :p dies goed.

    @mister x .. dit is een forum dus open .. als je iets onderling wilt doen moet je dat via een privebericht doen ;) heb je ook geen last van mensen die zich erin mengen.
     
  20. SubTed

    SubTed Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil me ook nergens mee bemoeien, maar ik wil wel even zeggen dat ik mister x helemaal niet overdreven aggressief vind. Begin het zelfs een beetje irritant te vinden dat iedereen over hem zit te zeiken elke keer dat ie voor zichzelf opkomt...

    Eerlijk is eerlijk, hij is wel erg direct, maar verder fair in zn bewoordingen toch? Ook vraagt hij prijzen conform de markt die hij gewoon denkt ervoor te kunnen krijgen... als je dat er niet voor over hebt is het toch gewoon no deal? Volgens mij doet mister x daar niet moeilijk over, dus waarom dat gezeur?

    my 2 cents ;)
     

Deel Deze Pagina