Te koop of te Ruil. Alex CB 84 Kallstrom CAM 85 Young LW 84 Mathijsen CD 79 Schevschenko ST 88 Vincente LW 82 M.Carrick CM 80 Manchester United Away Shirt
Iemand op C.ronaldo van 99 ? Of Iemand met 4-3-3 player tactic card ?? @roger Ben arfa 92. LW pace 99 shooting 86 passing 80 dribbling 88 defending 50 heading 77 Iemand op: Ronaldo 99 Ben arfa 92 Kaka 92 Trezeguet 91 Evra 94 Dani alves 89 Lampard 87 Kuyt 91
Te koop of te Ruil. Alex CB 84 Kallstrom CAM 85 Young LW 84 Mathijsen CD 79 Vincente LW 82 M.Carrick CM 80 Manchester United Away Shirt Trainer A.Feurgeson M 91
Heb em net gekocht... en godverdomme wat is dit vet zeg! Heb op zich al een lekker teampje, loopt redelijk en win van redelijke clubs
Ik heb nog interesse in: Kaka Ronaldinho Graag erbij vermelden hoe goed die is, welk systeem die speelt en de contractdagen. En hoeveel K je ervoor wilt heben...
wat wil je hebben voor mathijsen? enne ik heb 9 bronze contract kaarten op de trading list staan ze staan erop: 1 voor 200, 1 voor 300, 1 voor 350, 1 voor 400 (allemaal buy now prijzen) en 5 met buy now voor 123000 maar als je 150 coins bied accepteer ik wel (stonden erop omda ik ze eigenlijk voor staff contrct kaarten zou gaan ruilen) en ik heb ook 5-6 gouden spelers die 1000 coins zijn.
Ok mensen, ik heb de kritiek even over me heen laten komen en het klopt inderdaad wat jullie zeggen.... Ik probeer mijn kaarten (te) duur te verkopen... Ik ga al mijn prijzen aanpassen aan het forum en zal me een stuk vriendelijker en soepeler opstellen... Ik zie ook inderdaad dat jullie niet gek veel vragen voor goede spelers... Nogmaals ik zal me hier ook in aanpassen... Achteraf vind ik 8/9k voor een arshavin ook wel een goede prijs. Of wat dan ook.... Jongens excuus voor mijn kinderachtige gedrag. Was gister ook erg sago, haha... Succes allemaal met ruilen
Hey sago! Ik wil dat 4-4-2 kaartje wel. 2 van onderstaande ervoor ruilen? - Dani Alves 98 RWB - Alex 90 CB - van der Vaart 90 CAM - R. Benitez 4-4-2 manager (krijg je er een build up kaart bij)
Sorry man, heb hem net vanochtend verkocht op de trade voor 46k, niet normaal meer wat je voor dat kaartje krijgt zeg.... Had ik nooit verwacht... Verder is mn lijst nog up to date.
colintt ik heb benzema getraint voor je liggen tegen villa? voeg me anders maar even toe op xblive, ik kom zometeen wel online
ok fijn dat je je zo opstelt maar heb gister net voor 5 k pato 87 gekocht die mijn systeem speelt en nog 30 contract dagen heeft,...
Mijn tradelist: Lahm Babel Cammoranesi Cassano Cambiasso Chilini Marcelo Interesse in: Kaka Ronaldinho
Ik heb een ronaldinho... Moet ik wel eerlijk bij zeggen dat hij speelt bij mij... maar wil hem eventueel wel ruilen tegen een henry, torres, david villa... dan wil ik er ook nog wel wat anders bij doen... Ik maak namelijk een spaans en een frans team
@mister x je reactie maakt alles goed! top man heb je nog steeds die 4312 kaartjes hahahha? te koop! Sergio ramos 99 (bijna alles 99 ) Del Piero 99 gezocht misschien clichy (is die snel)?