heb nog geen 1 pakje met microft punten gekocht... je moet gwoon op wereldklasse spelen en dan proberen de nul te houden en proberen om 5 golas te scoren dat geeft 1000+ coins en op een gegeven moment gwoon lkkr legendarish spelen wereldklasse is 1.8x je behlaalde score en legendarish is 2.2 of zoiets... wil je die new castle shirtjes hebben? 500 en ze zijn voo jou maar ben nu weg
Heeft iemand voor mij 442 player card???? ik heb te ruil/te koop: Ibrahimovic 99 Bebatov 94 Eto'o 93 Ronaldo 99 Messi 97 Torres 94 Kaka 95 Lampard 91 Quaresma 97 Amauri 96
Het lijkt me onnodig om binnen 2 minuten, 2x hetzelfde te posten Extremegen, zo zijn we wel erg snel aan deeltje 5 toe @ Joris, is goed!
Alex CB 84 Kallstrom CAM 85 Young LW 84 Vincente LW 82 Manchester United Away Shirt Trainer A.Feurgeson M 91
Morgen / Woensdag zal ik mijn complete lijst ( Trade-Pile ) hier weer op gooien. Heb veel spelers getrained. Eduardo staat er nu ook op. Ben nu op zoek naar Ronaldo, meer niet. Dan is m'n team compleet.