Hmm ok, ik kom ze regelmatig tegen voor 10k en minder, stond er volgens mij zojuist nog 1 op voor 8k nog wat... dus thnx, but no thnx hehe 12000 is overigens niet duur hoor, zijn oneindig veel mensen die denken er makkelijk 30k+ voor te krijgen Thnx anyways!
voor puyol zat ik te denken 9k plus 4-3-1-2 player card, aangezien puyol dik contract heeft en 96 is. en Messi heb ik geen idee wat ik moet vragen, want die gozer heeft om precies te zijn: pace: 99 Defending: 69 shooting: 99 Heading: 99 passing: 93 Dribbling: 99 Dus dat is niet niks hahah biedt maar wat...
Jij hebt wel mooi het aanbod geaccepteerd, maar ik krijg nog 1200 coins en jij 3 zilveren contract kaarten. Je kunt me ook de 2 bronzen shooting kaarten geven en krijg jij van mij 1 gouden contract kaart. Goed?
ik heb bronze contracten te veel.. wie heeft er nodig? ik heb staf contracts nodig als iemand wilt ruilen...
Staf contracts voor bronze contracts vind ik prima. Kun je er circa 5 / 6 op de tradelist zetten voor 123.000 ofzo? Ik heb ook twee zilveren staf contracts.
Allereerst, ik heb Jesus Navas van 82 voor je (RM), die zal je ongetwijfeld niet willen ruilen tegen Rooney alleen. Dus ik vraag me af wat je vraagprijs +/- is.
iemand op v Nistelrooy 99 Sergio Ramos 92 Quaresma 97 Ronaldinho 94 Sneijder 93 v.d Sar 88 Lampard Glichy Del Piero 99
Ik ben erg op zoek naar 4-3-1-2 trainingskaartjes voor players. Ik ben nu niet thuis maar ik heb Wayne Rooney te koop, mits deze al deze niet verkocht is via de trade, want toen ik wegging stond deze er nog 30min op maar er was nog niet op geboden. Ik kan dus vanavond pas echt kijken of deze nog beschikbaar is
hoeveel is rooney wil em wel ruilen tegen v Nistelrooy.. en als rooney standaard is wil je dan bijbetalen???
Gerard 91 Ibrahimovich 96 Robben 86 Te koop, alleen coins graag of eventueel te ruil tegen villa/torres
Sorry maar ik heb niks aan Van Nistelrooy. Ik heb genoeg spitsen, ik moet nu zorgen dat sommige spelers 4-3-1-2 worden of 4-4-2
Mijn lijstje, te ruil/te koop. Even geupdate, nu ook logo van Aston Villa te ruil. Opzich heb ik ook wel het logo van Inter te ruil, maar dan alleen te ruil tegen het logo van Barça. Voor de rest op zoek naar alles wat met Barça te maken heeft ( Shirts, spelers, logo )
Heeft er hier iemand misschien David Villa/ Torres /Cristiano Ronaldo? Ik bied coins+contractkaarten+spelers. één bod op David Villa: Cassano (89) - De Rossi (87) + 2 gouden contractkaarten + 6000 coins. Vinden jullie 'ultimateteamers' op dit forum een goed bod of is dit te hoog/te laag? Naja ik hoor het wel! :b: Greetz!