ik moet nog sparen heb nu 1600 dacht ik zo dus eff 3 potjes spelen en dan heb ik het wel.. Kan je je GT pme? dan geef ik je bericht zodra ik het bij elkaar heb... daarna ga ik voor lucio om iets recht te zetten
Mijn Tradelist Spoiler Mijn tradelist. Managers Luis Aragones 89 4-4-2 Advanced ESP Gianfranco Zola 79 4-5-1 Expert ITA Alex Ferguson 91 5-4-1 Advanced SCO Spelers Montolivo 86 CM Alexandre Pato 86 CF Deco 89 CAM Zambrotta 85 RB Guti 80 CAM Cambiasso 85 CDM Y.Toure 85 CM Maicon 89 RWB A.Cole 84 LWB Dani Alves 88 RWB S.Perrotta 96 CM Club Info Cards Lyon Uit Shirt Hamburg SV Uit Shirt Stadion Olympik +10 Boost Morale Manchester United Badge Trainingskaarten Defending +2 Dribbling -1 GOLD 80 All Players Defending +1 Shooting -1 SILVER 75 All Players Defending +1 Dribbling -1 SILVER 75 All Players Defending +1 Shooting -1 SILVER 75 All Players Defending +2 Shooting -1 SILVER 65 1 Player Heading +1 Passing -1 BRONZE 55 1 Player Defending +1 Dribbling -1 BRONZE 55 1 Player Op zoek naar Fernando Torres David Villa Sergio Ramos Chivu M. Klose 4-4-2 Trainingskaartjes !Coins en nog eens Coins! Kom wel aanzetten met normale bods voor spelers
Ik heb ook nog een Bojan (94) voor je met ongeveer 30 contracten maar zie ook niet echt wat in je lijstje
Sorry, heb op dit moment geen coins om te besteden. Wil alleen ruilen En zie je ook niks voor het uit en thuis shirt Sonneberrug ?
Ik snap al dat ruilen hier niet zo. Je ziet veel betere deals gewoon in de trade staan en je kunt daar toch ook je kaarten gewoon te ruil zetten? Ik krijg daardoor genoeg geld binnen, hoef hier nooit ruzie te maken en al die lijstjes zijn een beetje saai de hele tijd. Vragen over de gameplay of over de bugs e.d. raken gelijk ondergesneeuwd met dezelfde mensen die hun lijstjes blijven posten elke 2 pagina's. De trade werkt niet optimaal nee, maar als je even goed zoekt -wat ook een deel van de lol is in dit spel- dan kom je er ook.
marketplace is hetgeen waarbij je voor microsoft points pakjes kan kopen toch ? Iemand op henry 99 of adebayor 99 ?
Ja ik neem aan dat hij bedoelde dat je op de trade (search) niks alleen te ruil aan kan bieden. Dat klopt ook wel, maarja dan krijg je gewoon coins waarvoor je zelf je gewenste speler kunt kopen. Verder kun je, als je wilt ruilen, gewoon offer trade doen.