1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 Ultimate team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt een achievement. En een coin bonus. Volgens mij voor een page met 11 spelers krijg je 5000 coins.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als je nou is goed leest ipv proberen met fatsoenlijke Nederlandsche taal mij te dissen? Ik zeg, 2 v.d 3 keer krijg ik gewoon goede spelers. Heb overigens nog NOOIT meegemaakt dat ik 2~3 DEZELFDE spelers in m'n pakje kreeg. Als het allemaal zo RANDOM is waarom gebruikt EA dan geen simpel plaatje waarin continu hetzelfde voor komt? Ik zeg alleen dat er misschien, eventueel, een logica in zit. Als jij dat niet vind, prima, is jou goed recht man. :b:

Dan nog, het viel mij gewoon op. Misschien dat ik ook 2x achter elkaar geluk heb gehad.

3. Colintt

Colintt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De volgende speler mogen weg:
    - Kolo Toure 94 CV
    - Karim Benzema 91 ST
    - Floram Malouda 87 LM

Op zoek naar 4-3-1-2 kaartjes

Laatst bewerkt: 20 apr 2009
  4. MrCaveman

MrCaveman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dit nou weer op?
    Nou ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik hou me niet bezig met dissen en je mag hier blijkbaar niet in goed Nederlands praten/schrijven? :lol:

Maar goed, ik heb vanochtend boterhammen met kaas mee naar werk genomen en nu schijnt de zon, dus met jouw statistische kennis weet je wat je moet eten deze zomer!

Peace out! :p

5. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het geprobeerd. :p Ronaldo - cech - Kuranyi

Ik kreeg Pizarro van Roma (84). een rwb van 76, 2 badges, waarvan 1 zilvere, en een zilvere trainingskaart.

Ik weet niet of je dit goed of slecht vindt en of ik nou slechte of goede karma heb of dat er inderdaad logica in zit, maar ik ben in ieder geval niet blij met dit pakje. :+

6. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Kanoute voor je, hij is getraind en zijn OVR is 94. De enige speler waar ik enigszins interesse in heb is D. Alves maar dan wil ik er nog wel coins bij hebben. Laat maar even weten wat je er voor over hebt.

7. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zoek ik liever naar een andere Kanoute, want het enige wat ik ermee doe is in me collectie gooien. Sorry.

8. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    haha, oke dat zou dan idd een duur 'plaatje' worden, succes :D

9. MrCaveman

MrCaveman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat ze deze week eindelijk eens een keer die bugs rondom de toernooien fixen. Zal wel een client-side fix zijn en dus een update worden, maar het wordt weleens tijd zeg!
    Steeds die crashes tijdens de celebrations als je de finals wint...bah.

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Oh wat ben jij slecht :+

_0/ Jij bent toch niet toevallig MrDekkers? Want anders lag ik je nog harder uit dan dat ik nu al doe. Omdat jij er niet in gelooft hoef je niet continu je gelijk te bewijzen. Ik zeg alleen dat het HAD gekunnen? Niet dat het ZO IS. Valt MIJ gewoon op

11. Ashavan

Ashavan Guest

Heb zo'n beetje alles gedaan met fifa wat je offline kan doen. Aangezien online me niet boeit ook maar eens die Ultimate Team geprobeerd. Beviel me wel, maar moet nu wachten op me MS points om die aanvulling in zijn geheel aan te schaffen :mad:

Is het zo dat ik meteen Gold zooi kan aanschaffen of moet je net zoals voor Zilver eerst een x aantal games gespeeld hebben?

12. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 12 wedstrijden kan je Gold packs kopen.

13. MrCaveman

MrCaveman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nu wel dat je gelijk gaat zeiken op iemand die wel normaal Nederlands kan tikken...

Waarom je door blijft gaan is me een raadsel, waar een simpele 'zucht' allemaal op kan uitdraaien zeg :+
    Daarna legde (lag/gelugde?) ik alleen maar uit wat ik bedoelde omdat je zo agressief reageerde en toen was het door mijn taalgebruik weer niet goed en nu dit weer..... Ik reageer vanaf nu niet meer op jou.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    [EDIT]

Nutteloze discussie. Een mening geven mag schijnbaar niet. Ook al is het vergezocht. :+

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, voordat je de pakjes koopt ( dus voordat je op het selectie scherm komt met brons-zilver-goud ) krijg je die afbeelding al wat KLEINER te zien. Hierop kan je niet kiezen. Kijk wat voor spelers hier op staan en pas dat dan toe in het scherm wat daarna komt.

16. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok. Dan kijk ik wel als ik weer 5000 coins heb. Kijken of het werkt. :p

17. iebiedie

iebiedie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt jij bent triest.... Hij geeft namelijk INPUT!
    Hij geeft aan dat het random is.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    iebiedie, heb jij niets beters te doen? Namelijk, mensen naaien met deals ofzo? :+ Nee, het gaat mij erom dat hij ipv zijn EERSTE zucht ook gewoon wat meer input had kunnen zetten? Dan had dit gezeik mij en hem bespaard gebleven.

Voor de rest, ik geef hem gelijk. Het zal wel 99.99% random zijn. Het viel MIJ ( MIJ ) gewoon op, meer niet.

19. MrCaveman

MrCaveman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, hij begon zelf ook over mijn spelling, dat ik zo fatsoenlijk schrijf. Ik had hem niet eens verbeterd ofzo, en nu draait hij het om alsof ik hem begon aan te vallen op z'n (idd erg belabberde) schrijftstijl.

Laten we het maar gezellig houden en er niet meer op reageren.

20. Extremegen

Extremegen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand die 442 player cards heeft??

te koop:

Messi 99
    Lampard 94
    Sneijder 96
    Cambiasso 95
    vd Sar 91
    Xavi ( vers uit pak )
    Silva ( vers uit pak )
    Berbatov 99
    Zlatan 99
    Zigic 99

Doe maar een bod op deze spelers COINS of 442 player cards ze mogen redelijk goedkoop weg geen onzin bieden natuurlijk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina