kan iemand me helpen men Ibrahimovic terug te krijgen hij staat in me trade pile zou em graag terug wilen tnx alvast
ik kan kaartjes kopen/verkopen maar heb geen gold live abbo. Is het dan alsnog mogelijk tussen 2 personen 1 op 1 te traden? Op moment speel ik dus toernooien. Verdien mucho coins er mee. Koop een gold pakket en spaar de golden contracts, verkoop spelers die geen 4-4-2 zijn of niet in me team beeld passen. Met resterend geld koop ik zilveren contracts met +2 bonus voor me zilveren squad. Zo hoop ik geld en een golden team op te kunnen bouwen. Goeie aanpak? Heb V.d. Sar nu nog goeie 442 spelers vinden voor de rest.
Heb Sneijder. Hoeveel kan ik daarvoor vangen? Net me tweede club tournament op goude trofee uitgespeeld. Finale tegen Liverpool. Was intens. 2sec voor het einde maakte ik pas de 2-1 met me 3.5sterren team Heb de poolse keeper van Man U in me doel staan en V.D. Sar op de bank. Laat me gold spelers weinig spelen omdat ze nog erg prijzig zijn. En offline maakt het toch geen zak uit of ik met zilver of gold speel qua eind resultaat.
Ongeveer 1000/1500 gaat hij meestal weg op de trade. Had hem zelf voor 800 dacht ik gekocht. Hangt er van af wat zijn overall score is.
Te koop: aanval Frankrijk Ben Arfa 89--Benzema 94--Menez 95--Giuly 90 Ook nog: Ibrahimovic 98 Cordoba 85 Chivu 86 Ik moet nog coins, 4-3-3 trainingskaarten, Messi, Torres en C Ronaldo
te koop; Zambeotta:85 rb: italia Pizaro:84 cm: chl Camaronesi:87 rm: italia Grygera9 rb cze Dani alves:87 rwb: brazil Quaresma9 rw: portugal Viera:76: cdm: france
Mijn Team: 4-3-3 ----------------------buffon99-------------------- Zambrotta99-----Nesta99----Legrottaglie98-------Grosso99 iniesta99----Fabregas99----Xavi99 Ch.Ronaldo99----Henry99----Ben Afra99 Wissels: David Villa 99 Messi 99 Ronaldino 99 Babel 99 Sergio Ramos 99 Pirlo 99 Gamberini 99 K Toure 99 Gerrard 99 Cordoba 99 Chivu 99 Capdevilla 96 Palop 96 Puyol 93 Camoranessi 94 Iemand nog suggesties?? @ Joris Ja dat is alles wat ik heb
Iemand interesse in: Ben Arfa - 92 Trezequet - 92 Agbonlahor - 91 Gerrard - 92 Lampard - 90 Mikel Arteta - 86 Maxwell - 85 Dani Alves - 86 Adebayor - 86 Bieden in: coins/trainingskaartjes/4-4-2 spelerskaarten Ehm ik ben niet zo veel op het forum aanwezig dus als je op een van deze spelers bied voeg me dan toe. GAMERSTAG: JEFFREYSCF
Te koop! Sagna (82,RB,FR) Valdes (86,GK,SP) lampard (86,CAM,EN) Capdevilla(84,LB,SP) Cordoba (86,CB,CU) Aquilani (86,CM,IT) Zoek nog Engelse 2x CM's Zolang het boven de 91 is is het oke! OOK NOG OPZOEK NAAR 4-3-1-2 kaarten!!