Iemand interesse in Braziliaanse spitsen? Waaronder.. Amauri 99 Jo 99 Allebei hebben ze een contract boven de 60
ik zie hem niet staan? L.Garcia van Ath. Madrid, RW, 87? Voor min. 50.000 of max. 50.000 erop gezet? Wat is de resterende tijd?
shit... misschien had ik wat duidelijker moeten zijn bedoelde dus die jaap van Ath. Madrid, hopelijk ben je nu niet in de problemen oid gekomen? Ik ga nu eten, moet even kijken of ik hem van je overneem (zoek eigenlijk D.Villa / F.Torres), nogmaals sorry.
Zoekend naar: Fernando Torres Raul Heb eventueel 2 spelers daarvoor te ruil! Baptista 96 ( Brazil CF) Amauri 99 ( Brazil ST) 4-3-1-2 kaartjes zijn ook welkom ! Middenvelders ruilen: 3x Engelse middenveld ( 3x CM) Gerrard 93 Getraint! Scholes 99 Getraint! Bullard 89 Gentraint! De middenvelders kun je of alleen ruillen tegen Italianen of ruilen voor coins!
Wat zijn de stats van die spelers behalve puyol? (formatie, positie, algemene rating, etc). Dit keer zijn het wel de spelers die ik zoek hoor Wat is je vraagprijs?
______________*Robinho( 88 ) David Villa( 99 ) __________________________Chef Legan ________*Gerrard( 93 ) *Scholes ( 99 ) *Bullard( 89 ) _____Molinaro( 99 ) Nesta( 98 ) Chiellini ( 96 ) Zambrotta ( 96 ) ___________________________Buffon( 97 ) Spelers met een ( * ) kunnen worden gekocht!
Gisteren tegen een team FC Rooney ofzo, die moest echt wel 99 zijn geweest. Stond toen de tweede helft begon 4-0 achter. Maar na een tijd spelen en de laatste paar minuten stond ik 4-5 voor, geniaal. Hij allemaal slow pace bij al mijn verdedigers gebruiken en schelden in de mic. Daarna nog diverse dreigberichten gekregen van hem.