ik heb er inmiddels 200+ gespeeld en heb nu een aardig team. vicente - villa - garcia xavi - iniesta - fabregas capdevilla - puyol - pique - ramos valdez ben nu bezig met het trainen om ze allemaal 99 te maken. mijn wissels bestaan uit een elftal van engelse spelers waaronder, gerrard, heskey, james, terry, ferdinand en agbonlahor. maar je hoeft echt geen 200 wedstrijden te spelen om een team te krijgen als wat ik nu heb, aangezien ik voorheen nooit dingen op de trade pile gooide maar linea recta mijn collection book in. als je een beetje handig bent kan je rond de 100 wedstrijden spelen gemakkelijk een goed 5 sterren team hebben.
Speelde gisteren tegen iemand die alles van Chelsea had behalve de spelers. Alle Nederlandse spelers er in. HEEL erg snel, kreeg binnen 15 minuten 3 doelpunten tegen. Alsnog met 6-3 gewonnen Was het even verleerd.
heb nu alle club toernooien gespeeld en gewonnen met me 3.5sterren team. Heb een handje vol gouden spelers die niet gebruikt worden zoals Chielini, vd Sar. Heb anderen zoals Figo verkocht. 200+ partijen gespeeld...wordt tijd om eens uit te vogelen hoe ik fatsoenlijke hoeveelheid coins kan verkrijgen om gold spelers+contracts te kunnen kopen. Wil uiteindelijk sar spaanse defence c.Ronaldo-Fabregas-Gerrard-Ribery Messi-Ibrahimovic
opstelling is: -------Henry------Anelka------------- Robben--Gerrard--Scholes--Bentley---- Molinaro-Cannavaro-Chielienie-Zaccardo ----------------Buffon---------------- daardoor hou ik over: Torres 99 David Villa 99 C Ronaldo 99 Kaka 98 Lampard 97 Cambiasso 96 Sneijder 98 Adebayor 99 Amauri 99 v.d Sar 91 Ik zoek Xavi 442 en de rest 442 kaartjes en coins
Het is nu ontzettend lastig om spelers te verkopen. Gros van de mensen hebben alle spelers al. Had gisteren overigens weer Torres in m'n kaarten hoop zitten. Raak hem aan de straat stenen nog niet kwijt
Je mag uiteraard altijd spelers schenken aan je medeforumers Of voor een symbolisch bedrag....... Heb weinig coins en geen enkele speler van betekenis Laterrrrr
heb ik totaal geen last, als je die torres voor 35k buyout op de trade zet raak je hem echt wel kwijt
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Messi&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi Genoeg gezichten van Messi, sommige met Maradonna d'r bij!
Kan de volledige versie niet dowloaden Heb 2100 microsoft points en heb er 800 nodig, maar als ik op purchase druk komt er een error : can't retrieve information from xbox live, please try again later... Herkenbaar voor iemand?
99, maar ga andere opstelling spelen dus hou torres.. spelers die met spoed weg moeten:: Kaka 99 Lampard 96 Dani Alves 92 Amauri 99 de Las Cuevas 99 vd Sar 91 Bentley 99