te koop: Gerrard 91 uit pak Henry 88 uit pak dani alves (allround 99)!!! alex 95 lucio 99 julio cesar 96 di natale 89 uit pak raul 99 ( bijna allround 99) queresma 99 Gezocht: 4-4-1-1 kaartjes voor spelers Coins Petr Cech
Als ik jouw spaanse middenveld wil kopen, kan ik ze beter apart kopen want dan ben ik 17k goedkoper uit
Weet iemand of het uit shirt (roze) Palermo & uit (grijs) shirt Palermo in de game zitten en of ze goud of zilver zijn?
@Buddha, zitten in de game (roze sowieso en grijs ook als dat de officiƫle uit shirt is) en zijn goud.
Dit is zo ongelovelijk. Gister me hele spaanse team verkocht voor 2100 xbox points. Uit eindelijk had ik niet eens een speler boven de 80. Vandaag kreeg ik weer xbox points. Nu heb ik MESSI, C Ronalde, Ronaldinhio, Benzema en ga zo maar door al bij de eerste 1000 points!!
ik koop points en geef jou de code om in te vullen in het dashboard Redeem Code of zoiets. Et voila interesse
Hoe kan het dat tijdens het eindfilmpje van een toernooiwinst de XBOX vastloopt? Ik heb dit meerdere malen gehad en dit is knap vervelend!
ik zoek nog een goede ST 4-4-2 en nog spaanse 4-4-2 middevelders behalve fabregas heb nog wa spelers te ruil waaronder ibrahimovic 4-3-3 99
T.E.A.B. voor keiharde euro's of microsoft points: Carrick 92 CM Torres 98 ST Nolan 91 CM Gerrard 96 CM Vicente 96 RW James 92 GK Wright-phillips 86 RW Ferdinand 95 CB Baines 88 LB Garcia 97 RW Capdevilla 94 LB Heskey 93 ST Terry 99 CB Iniesta 94 CM Johnson 92 RB Agbonlahor 99 ST Puyol 94 CB Downing 89 LW Valdo 80 RM Villa 98 ST Xavi 93 CM David Silva 88 LM Valdez 99 GK Fabregas 95 CM Pique 89 CB Sergio Ramos 97 RB Doe maar een leuk bod in de PM box Er mag zowel voor het hele team als voor een enkele speler geboden worden. Ik wil graag opnieuw beginnen, dus vandaar dat ik het te koop zet.