Oke hier heb ik dus totaal geen zin in? Kun je lezen of niet ? Ik zeg in me laatste bericht GEMIDDELD? Dat houd in dat je ze ook voor 30k ziet voor 20k of wat dan ook? En wat is nou het hele probleem? Moet ik soort van jou hiervan overtuigen? Waar gaat dit over man.. Ps: dat max was verkeerd... Enne kun je ff vertellen wie je allemaal hebt enz.?
hoi ik zoek engelse middenvelders/verdedigers. Ik heb te ruil/ te koop; Anderson (94) Xavi (92) David Villa (91) Rooney (93 ) Momenteel op de trade list. Adebayor (95) Momenteel op de trade list. Ronaldinho (95) Momenteel op de trade list.
@ Dylan Dat met die David Villa was gewoon dom van je, want als je hem op de trade toch makkelijk voor 20k verkoop, doe het dan daar. Kom dan niet aanzetten met je Villa van 89 voor 20k als je weet dat extremegen er eentje van 99 voor 17k te koop heeft. Gewoon dom
Joris die Dylan en die andere knap snappen het gewoon niet Ze snappen niet dat er uitzonderingen bestaan Dus laat ze maar denken dat de prijzen zo hoog zijn Enne over 20k... kocht deze week van NSK BIZAR een Torres voor 20K maakte hem voor 5K beter en verkocht hem door voo 40k PS: @ die gast boven me ER BESTAAT EEN FOCKING EDIT KNOP man waar gaat dit over?
Oh jammer man, ik heb voor de rest geen Engelse spelers meer. Te ruil: Henry ST 95 Eto'o ST 96 Cristiano Ronaldo RW 96 Gerrard CM 95 Gezocht: Casillas David Villa Iniesta 4-4-2 kaartjes (speler / coach)
Ik het niet snappen, laat me niet lachen. Als ik niets van het ruil gebeuren zou snappen hoe kom ik dan aan 170k. Ik weet ook heus wel dat er van die noobs zijn die hun Torres voor 20k verkopen terwijl die eigenlijk 25k+ waard zijn.
Leuk ik heb een goed team en heb me trade nog vol met gold trainingcards en nog top spelers plus dat ik nu 90k heb. Enne wat heeft dat ermee te maken? Je zegt dus Als ik niets van ruilen beuren zou snappen hoe kom ik dan aan 170k? Nou luister DAAR HOEF JE DUS NIETS VOOR TE KUNNEN Coins kun je tegenwoordig kopen en je kan gewoon xboxpoints kopen voor 100 euro dus en heb je ook gelijk zoveel coins dus wat lul je nou man? Dat heeft er niks mee te maken? PS: Citaat:Ik weet ook heus wel dat er van die noobs zijn die hun Torres voor 20k verkopen terwijl die eigenlijk 25k+ waard zijn Je verklaart mensen tot noobs als ze een torres voor 5k minder weg doen ? Wel grappig da tje nu zegt dat je hem voor 25K kan kopen en dat je een villa voor 20K wilt verkopen das wel grappig eigenlijk...?
Ik probeer alleen duidelijk te maken dat je me niet zomaar voor dom moet afschilderen. En trouwens je moet niet denk dat ik coins voor euro's of Microsoft points ga kopen, als je dat doet ben je wel heel dom. Dan laat je al zien dat je niet je eigen geld kan verdienen zonder hulp.
Dylan` Geboortedatum: 29 juni 1990 Leeftijd: 18 Rofl, anyway, ga alsjeblieft deze ruzie uitvechten op MSN ofzo
dat deed ik voor de zekerheid. Op sommige fora kan je je alleen als 18+ registeren ookal gaat het gwn over games.