te koop: Abidal 99 433 Ben Arfa 97 433 Vicente 97 433 Xavi 98 433 Puyol 96 433 Benzema 99 433 ben met nieuwe team begonnen ondertussen alle spelers al weer 90+
EINDELIJK klaar met mijn Team! Alle spelers 4-4-2 formatie. Zelfs een CAM of CF krijgt mijn moraal niet lager dan 90. Heerlijk
Te ruil/te koop: Henry ST 95 Eto'o ST 96 Cristiano Ronaldo RW 96 Gerrard CM 95 Gezocht: Casillas David Villa Iniesta 4-4-2 kaartjes (speler / coach)
ik zoek Torres voor mijn team , 4-4-2 is zou fijn zijn maar als hij dit niet heeft is dat ook geen probleem! ik heb te ruil voor torres : Drogba 97 [ST] Amauri 92 [ST] Xavi 87 [CM] Henry 89 [ST] Materazzi 85 [CB] Saviola 81 [RF] Wie O Wie??
Tip: De positie van de spelers maken niet VEEL uit. Als alle opstellingskaarten kloppen en je heb 5 of meer spelers van de zelfde nat. heb je al 100%. Ik speel zelf bijv met 4 spelers die niet op de juiste positie staan en heb dus 100%. Ook is het de bedoeling dat de lijntjes tussen de spelers GROEN moeten zijn ipv wit. Dit zlal de onderlingen communicatie bevorderen. Dit is mijn opstelling zoals bij me onderschrift: Henry---Ibrahimovic Messi-------------------------Ronaldo Cambiasso--Macherano Abidal--Gallas---Mexes--Sagna Hierbij spelen Messi en Ronaldo als Centraal aanvallende middenvelders....