Eens...tot het deel van pakketjes kopen. Ik koop helemaal geen pakketjes meer. Koop liever via trade alles wat ik nodig heb. Kost wat meer op langer termijn, maar je koopt tenminste wat je wilt zonder lading troep er bij hehe. Hoe weet je trouwens dat het teneu dat je koopt een uit of thuis shirt is? Wil niet de fout maken een shirt te kopen die een ander overschrijft. Zoek namelijk uit-shirts en wil de thuis liverpool behouden.
Staat op het kaartje toch. Bij mij staat er dan Away of Home shirt. Zelf koop ik ook geen pakjes meer. Spelers koop ik heel goedkoop en contracten ook, gouden contract kaartje elke keer voor 600/700 coins.
Huh, ik snap jou niet. Transferlijst: Spoiler Palop GK [86] Contract 8 Spaans Capdevilla LB [84] Contract 2 Spaans Puyol CB [91] Contract 4 Spaans Marchena CB [81] Contract 2 Spaans Giuly RF [82] Contract 9 Frans
Nadat je het gekocht heb staat dat er. Maar in de trade menu's kan ik die info niet oproepen. Je krijgt alleen de kaart te zien en mag jij gokken of het een thuis of uit tenue is.
Volgens mij staat het er wel hoor. Dacht naast het het cijfer. Heb je een HDTV of een oude ? Op een oude kan je het inderdaad erg moeilijk zien dat wel.
Elke match die ik speel gaat er een speler neer door blessure -.- ( ik ga niet online spelen met 1 ster ). en heeft iemand interesse in Huub stevens (75) [manager] voor 2500 coins?
Bij deze twee spelers te koop... 1. L. Podolski (Playing: Bayer Munchen, Nat: Germany) Position: ST Pace: 97 Shooting: 95 Dribbeling 86 Contract: 12 2. Riera (Playing: Liverpool, Nat: Spain) Position: LM Pace: 92 Dribbling: 82 Contract: 7 Voor interesse graag een quote maar het liefst een xbox 360 massage ( Gamertag: Chef Legan )
Te koop/ruil Sneijder 88 Ballack 86 Terry 87 Sergio Ramos 92 Zebina 84 [Frans RB] Sagna 82 Ronaldhino 89 Pato 85 Gomis 88