Torres is blessuregevoelig bij mij TIP: Zoek gewoon op de tradelist een goedkoop healingkaartje want om nou 3/4/5 wedstrijden te wachten voordat je speler terug is? Meestal zijn die kaartjes 300 t/m 500 coins vaak niet meer. _0/
Dat vroeg ik me ook al af. Ik denk van niet, want kan nergens de speelminuten van Ultimate Team vinden.
Zo frustrerend. Heb ik eindelijk een 3,5 sterren team raak ik weer spelers kwijt omdat de contracten verlopen en ik kan met mazzel 2 zilveren contracten per wedstrijd aanschaffen op 500coins buy out, want dat bieden en wachten heeft me nog geen 1x iets opgeleverd. Logo van Barcelona, thuis shirt Liverpool, uit shirt van Udinese Heb een italiaanse keeper van Bologna. Geheel Italiaanse verdediging met o.a. Falconer. Middenveld wilde ik geheel Spaans hebben maar was niet zo'n succes qua zijspelers. Dus alleen centrum zijn spaans van Osasuna en nog een clubbie. Zijkant is Pugh engels op Links en Rechts een duitser van Hansa Rostock. Aanval is uit Senegal met Cisse en Guey met een Ghanees als reserve. Die gasten zijn rap en Guey is ideaal voor steekballen en doorrennen op het doel. Hopelijk snel genoeg contracten om de basis te kunnen behouden. Speel voorlopig tegen 0.5-1 sterren ploegen om met grote uitslagen te winnen om zo meer coins te krijgen. Onder welk kopje bij trade kun je zo'n negotiator coach geval aanschaffen?
Transferlijst: Buffon 92 CB Chiellini 86 CB Gamberini 87 CB Zambrotta 84 RB Moretti 80 LB Palop 86 GK Gezocht: Casillias Coins Gold contract cards 500 per stuk.
Ik dacht 48, dat valt dus nog best mee. Maar het is in ieder geval een stap vooruit. Eerst was het altijd tussen de 20 en 25.
als je chemistry over de 70 heb is je team echt aanzienelijk beter. vooral nuttig als je nog maar 1 ster hebt en alleen maar 50/65 stat spelers.
Ik heb liever wat snelle aanvallers en verdedigers met middenvelders die kunnen passen. Chemistry is minder boeiend Het is fucking frustrerend als spelers niet kunnen passen of als de passes ergens heen gaan waar ik het helemaal niet wil
franse spelers ik zoek franse spelers. golden spelers , ik wil ze kopen of ruilen te ruil heb ik eto'o (91) laquinta (84) borellio ofzoiets(81) heb ook nog wat argentijnse middevelders zoals riquelme rodrigez wie wil?
Ik dacht omdat me spelers maar iets van 65-75 qua stats zijn en redelijk lage stats om fatsoenlijk te passen. Merkte het verschil enorm dat ik verscheidene manager seizoenen heb gespeeld. Begon met slechte spelers en na een seizoen of 2 waren ze onverslaanbaar puur op stats. Me chemistry staat op het moment redelijk in het groen, maar zodra ik bepaalde spelers in het team gaat de chemistry verder omhoog, maar stort het op het veld alsnog in elkaar
Giuly RF 82 5221 Diaby CM 78 442 Veder: Buffon 92 GK Zambrotta 84 RB Gamberini 87 CB Chiellini 86 CB Moretti 80 LB Palop 86 GK Terry 84 CB Gezocht: Cassilias GK Coins Staf contract cards Spelers contract cards