Ik snap nog steeds niet waarom mensen zich zo druk maken om alle packs en patches en shirtjes en logo's, iedereen hoort het toch met me eens te zijn dat een voetbalspel om de gameplay draait, de motivatie om te blijven spelen.
Ook hoort het erom te gaan hoe een spel online is, je speelt dan tenminste tegen verschillende soorten speelstijlen, in plaats van de eentonige speelstijl van de 'computer'.
Wie geeft er ook maar iets om de rechterwenkbrauw van C.Ronaldo.
Pro evolution Soccer 6 was geweldig, een spel waarbij je heerlijk je actie kon maken, en je tegenstander helemaal gek kan krijgen, Fifa is naar mijn idee te erg blijven hangen in het tactische deel, het is gewoon niet mogelijk om je tegenstander voorbij te lopen met wat kappen en draaien, niets is toch mooier dan dat!?!?
Helaas kocht ik Pes 2008 op de pc, wat voor geen kloot werkte online, en ze hadden de hele gameplay omgegooid (OMG).
Hoe kun je het beste spel wat er ooit gemaakt was op voetbalgebied nou helemaal omgooien in plaats van uitbreiden?
Maar goed....
Ik heb voor me verjaardag xbox 360 gehad, en twijfel tussen fifa en Pes omdat ik lees dat fifa veel vorderingen heeft geboekt en pes niet.
Sowieso natuurlijk de nieuwe cod besteld en gtaVI gekocht.
EN BTW mensen ga ajb online spelen, zoveel vetter en leuker dan tegen de pc in zo'n stom seizoen!!!!!!!!
groeten,
Tony
Laatst bewerkt: 2 okt 2008