1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 09 wil niet.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door StrikwerdaAjax, 24 apr 2009.

  1. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Hallo,

    Ik heb een probleem met fifa 09. Als ik fifa online wil doen moet ik Voorwaarden ophalen van EA en dan accepteren. Als ik accepteer staat er dat ik te jong ben terwijl ik voor die update wel steeds online Fifa heb gespeeld. Ik heb wel eens vaker zo'n update gedaan en toen deed hij het wel na dat ik het accepteerde.

    Weet iemand wat ik nu moet doen?
    Alvast bedankt.
     
  2. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Je EA-profiel veranderen qua leeftijd of een nieuwe aanmaken waar je wel 18+ bent;)
     
  3. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Misschien een domme vraag maar hoe moet je een EA-profiel veranderen?
     
  4. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Uuhm, gewoon naar je Memory Card gedoe gaan en daar je hele account verwijderen.

    Maar ik denk dat je hier ook niet wijzer uit wordt :'D
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    :lol:

    @Striknogwattes

    Als het goed is moet je gewoon de leeftijd van je email adres veranderen en anders ff bellen naar EA.
     
  6. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies helzelfde probleem.
    Je moet een nieuwe gamertag aanmaken met een nieuw e-mail adres met leeftijd 18+, want EA gebruikt de gegevens van je e-mail adres waaronder je leeftijd. Je moet namelijk 18 jaar of ouder zijn. Na het aanmaken van je nieuwe gamertag moet je de gratis proef maand activeren of misschien kom je dit wel tegen met aanmaken met van je gamertag.
    Als je er niet uitkomt of je hebt een vraag ergens over dan moet je het maar even zeggen.
    Veel succes ermee.
     
  7. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Thijs ik heb een vraag.
    op mijn xbox account strikwerda staat 3 maanden xbox live gold. als ik nu een nieuwe gamertag maak kan ik dan niet online via die nieuwe gamertag?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee..en ja .. de 3 maanden gold blijft op het oude account .. je kan wel een maand gratis gold krijgen zie: zie filmpje: Xbox 360 FAQ
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Oke bedankt zal ff kijken wat ik doe. Alleen ik vind het onzin van EA. Heb wel vaker zo'n update gehad waarna ik het gewoon weer kon spelen, waarom het nu niet zo is snap ik niet.
    Misschien ga ik denk ik dan geen fifa 09 online meer spelen. Heb net goede statistieken van call of duty world at war op deze account.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2009
  10. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    EA vind ik persoonlijk ook zwaar kut, soms slechte servers en altijd gezeik van je profiel..:mad:
     
  11. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar EA maakt wel altijd mooie games.
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat je moet doen is een e-mail sturen naar de Nederlandse EA. Ik kan namelijk sinds gisteren weer spelen omdat ik mijn probleem voorlegde bij een van de medewerkers van EA en binnen 3 werkdagen kon ik weer spelen.

    Deze keer was de klantenservice beter of zeg maar eerder dat hij er tenminste was want vorige keer kreeg ik niet eens een reactie en toen heb ik gebeld en daarna gebeld en toen gebeld en daarna toch maar weer bellen en toen vonden ze het eindelijk nodig om mij te helpen, en zelfs die hulp was schaars.
     

Deel Deze Pagina