1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    FIFA 09​

    [​IMG]

    Uitgever: EA
    Ontwikkelaar: EA Sports
    Genre: Sport
    Release: 2 Oktober 2008


    Informatie
    Bron: Gamepro


    XBW Gamepage
    nnb

    Screens
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes
    [yt]trpHP6iEshM[/yt]
    [yt]Vke2QmIOI7s[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Brand maar los over alles wat er beter kan aan fifa tov 08 of Euro 08..Dit jaar stap ik over van PES naar FIFA omdat ik PES 2008 zwaar vond tegenvallen en FIFA 08 veel beter vond spelen..hoop dat FIFA 09 mij een verslaving aan FIFA bezorgt ;)..
     
  3. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik moet eerst Fifa 08 maar eens op de kop tikken. Heb geen verstand van voetbal en volg het ook niet maar bij het EK/WK zit ik toch altijd weer voor de buis. Dat vind ik nog wel te doen. Voor een eurotje of 20 wil ik het best eens proberen en misschien kan het mij dan wel overhalen voor 2009.
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    heb een filmpje gevonden over de hoofden in 09 van Kaka, Rooney en Ronaldinho. Vind alleen Ronaldinho erg goed erop lijken!
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ronaldinho lijkt inderdaad vet erg, net zo lelijk als in 't echt
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Heb jij geluk, 20 euro bij de Intertoys! ;)

    Ik hoop in ieder geval op regen, sneeuw enz. Dat moet er gewoon in zitten.
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    kaka ziet er zwaar nep uit, ze kunnen dan wel doen alsof ze elk stukje van zijn lichaam erin stoppen met die vakjes maar hij lijkt zo uit fifa 06 te komen
     
  8. Achillias

    Achillias Guest

    OMG ik heb nog nooit zo zin gehad in een Fifa spel als Fifa09, vooral na overweldigende Fifa08 gespeeld te hebben als PESfan zijnde.



    Bring it on bitch!
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb beide gespeeld, nu speel ik nog steeds PES 2008 maar als Fifa 09 nog beter wordt dan Fifa 08 dan weet ik het wel. Ik heb wel heel lang Fifa 08 gespeeld, maar vond het op een gegeven moment toch wat missen en vaak wat te traag met bewegingen en aanvallen. Maar dit belooft wat, ik ben benieuwd hoe deze Fifa zal gaan spelen.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ik speel sinds tijden PES, en 2008 was alleen kut online.
    Singleplayer stond gewoon goed, en ik heb nog steeds het gevoel dat ik met PES aan het voetballen ben, en met FIFA aan het gamen.
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb vanaf PES 3 ook altijd deze serie gespeeld....
    Had ook NOOIT gedacht, nog ooit Fifa te spelen! Echter zit ik nu op de leeftijd, dat ik fanboy gedrag kwijt ben ;)

    Heb Uefa Euro 2008 dan ook een kans geven, en kan niets meer zeggen dan dat ik verliefd ben geworden!
    Wat speelt dat spel heerlijk, en wat ziet het er toch mooi uit.
    Iets wat ik dus niet had verwacht nog ooit te zeggen...

    Ik verheug mij dan ook op Fifa 09! Ook dan zal ik zowel de nieuwe PES spelen als Fifa 09.... Maar als Fifa op deze lijn voort borduurd dan is mijn keuze snel gemaakt.
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa 08 was de terugkeer van fifa.euro 2008 was nog beter met regen erin en beter voorzetten dus van fifa 09 verwacht ik veel.Ik hoop dat alle stadions er terug in zijn en dat sneeuw er bij is
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik verlang gewoon naar de club teams in Fifa '09... Ten slotte heb je na een avondje Uefa Euro 2008 met vrienden, alle (leuke) landen teams wel gezien!
    De regen is inderdaad zwaar realistisch, maar soms ook klote :9 Ik weet niet of je op een nat geregende gras mat hebt gespeeld, maar een pass blijft soms gewoon op de grasmat liggen, omdat het gras daar dan ontzettend nat is.
     
  14. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Kijk jij bent nu iemand met verstand van voetbal (games)
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ook ik sprak zo 3 maanden geleden!
    Echter zul je Uefa Euro 2008 eens de kans moeten geven... Ik ben er achter gekomen dat deze toch echt realistischer speelt, en er daarbij veel mooier uitziet.
    Het brede, opgepompte mannen uiterlijk dat mij in Fifa '08 stoorde is in Uefa Euro ook een stuk minder....

    Het is ontzettend wennen, als je PES gewend ben. Ik heb Uefa Euro dan ook intensief moeten spelen, om het zo leuk te vinden als ik nu doe.
    PES 6 is dan ook gewoon weg achterhaald ten opzichte van Uefa euro.

    Daarom wacht ik ook met smart op de NIEUWE PES :D, en zal ik deze vast weer intensief spelen. Daarbij Fifa '09 ook een kans geven.
    (Iets wat ik lange tijd niet heb gedaan)
     
  16. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit zelfde gevoel heb ik nou ook
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: FIFA 2009 geruchten komen boven drijven

    Ieder jaar verschijnt er traditiegetrouw een nieuwe FIFA game, een game die twee weken geleden aan de pers werd voorgesteld. Geruchten gaan nu dat ze het onderstaande te zien kregen.
    - Een verbeterd physics systeem welke onder andere effect heeft op de spelers en de voetbal zelf.

    - Een verbeterd animatiesysteem waarin de spelers honderden nieuwe animaties hebben gekregen.

    - Vele nieuwe speleranimaties die de spelers nog beter op hun evenbeelden laten lijken.

    - De gamesnelheid en reactietijd zijn aangepast om het spel meer op een echte wedstrijd te doen lijken.

    - De graphics, het licht, de textures en het publiek zijn allemaal verbeterd. Op het gebied van licht merken we dit tijdens de match, afhankelijk van wanneer de wedstrijd plaats vindt, zo kan het donker worden terwijl je speelt. Het publiek is compleet opnieuw ontwikkeld.

    - Het gewicht en de hoogte van de speler speelt een cruciale rol in de game, afhankelijk hiervan is de speler sterker aan de grond en kan hij beter in de lucht springen.

    - De scheidsrechter, lijnrechters, trainers, andere staff en de dugout zijn allemaal zichtbaar. Dit alles gaat samen met gelijkende animaties, denk aan iemand die klaar staat naast het veld wanneer deze als wissel in het veld gebracht zal worden.

    - Er zijn weeropties die tijdens een match kunnen veranderen. Het is hierdoor mogelijk dat het tijdens een wedstrijd gaat regenen of sneeuwen. Dit weer heeft nog meer invloed op het spel, denk aan je tackles tijdens regen.

    - Meer teams en stadia, zo zijn er meer licenties voor clubs en internationale teams, samen met hun corresponderende stadion.

    - De Be A Pro en Manager Mode worden uitgebreid met meerdere opties en nieuwe camerastandpunten.

    - Online kun je 1 tegen 1, twee tegen twee, vijf tegen vijf of tien tegen tien spelen.

    - De interactieve feestvieringen na een doelpunt kunnen, net als in UEFA Euro 2008, zelf aangepast worden.

    - De Edit mode kent vele nieuwe opties.

    - De AI van spelers is aangepast waardoor ze nog realistischer moeten reageren. Afhankelijk van de score zullen ze acties ondernemen, denk aan een verandering van de opstelling.

    - Gedurende het spel is de opstelling aan te passen en kun je ervoor kiezen om meer risico te nemen, bijvoorbeeld als je achter staat.

    - Er zijn minder laadschermen en deze laadschermen zijn ook nog eens korter.

    Eind juni zouden de eerste screenshots naar buiten gebracht moeten worden.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574

    Is Euro 2008 dan echt zo anders als FIFA 2008?
    Want ik blijf gewoon vinden dat FIFA 2008 niet echt het voetbalgevoel benaderd, dit komt vooral door de animaties!
    Als je met de bal dribbelt lijkt het echt of je bergop rent, want die bal rolt eerst snel en ligt dan heel snel stil (kijk gewoon maar eens wat filmpjes, het valt echt op).
    Verder zien de animaties van het schieten en de keepers er gewoon onrealistisch uit.. Soms lijkt het alsof ze doorspoelen. Bij PES loopt alles lekker soepel, en als je je ogen een beetje dicht doet, lijkt het echt of je naar de NOS zit te kijken. Het gras ziet er lekker groen uit, en vooral de maten kloppen!

    Ik wou dat ik FIFA 09 ook kon proberen, maar ik denk gewoon dat er te weinig ruimte in mijn 360 is voor 2 voetbalgames..
    1 ding moet ik wel zeggen, ik ga wel beide reviews afwachten. Maar vooralsnog heeft PES een voorsprongetje bij mij.

    Edit: Ik zie nu ook de post van Dulle, daarin staat ook precies dat ze dingen die ik zo tegen vond vallen gaan verbeteren.. Betere animaties en de snelheid!
    Deze optie vind ik wel erg briljant:
    8).
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2008
  19. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt allemaal leuk. Vooral meer stadio, en realistischer voetballen door onderanderen doorglijdende tackelens enzo. Ook leuk dat je de dugout enzo nu goed ziet.
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Klinkt leuk en aardig, maar:
    - Ten eerste is alles binnen een dag/paar dagen verdwenen van wat je hebt opgeslagen in de edit-mode. Zo verander ik altijd van veel spelers tape en schoenen, maar ook opstellingen. Alles verdwijnt gewoon.
    - Ten tweede ziet het tape om de sokken er in Fifa NIET uit. Het heeft meer weg van een zweetbandje, zo dik. Dit heeft dan echter weinig met de edit-mode te maken, maar ze mogen hier wel iets aan doen!

    Verder erg leuke verbeteringen! De demo van UEFA Euro 2008 viel me ook bijzonder mee btw...erg sterke verbetering t.o.v. Fifa 08.

    En meer stadions? Haha cool, al zaten er al behoorlijk veel stadions in 08:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina