1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou wat mij betreft de ideale snelheid zijn, want met fifa 08 is counteren wel erg lastig geworden..
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    dat het maar snel 3 oktober is heb echt zin in deze game. Wat raden jullie aan. De ps3 versie of de xbox 360 versie? Voor de controller zou ik de ps3 versie pakken, een een reden om de ps3 een keer aan te zetten. Voor het online gedeelte de xbox 360.
     
  3. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Was er niet iets exclusiefs bij de Ps3 versie?
     
  4. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
  5. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Night mode is gewoon veel te donker in Fifa.
     
  6. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand op welke Nederlandse site je het kunt pre-orderen? Het schijnt dat je het dan een dag eerder krijgt:)
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je vind het spel meestal juist een dag eerder gewoon in de winkels aan.
     
  8. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop zo dat ze wat aan de arbitrage doen. In 08 vond ik de arbitrage belachelijk hoeveel gele kaarten en vrije trappen je tegen krijgt en vrijwel niks meekreeg. Hoe vaak ik van de bal getikt werd, de 2 spelers botsen en de tegenstander een vrije trap krijgt =( Of een sliding op je speler krijgen waar de speler onderuit gehaald wordt en dan geen vrije trap krijgen, een zelfde situatie als de AI aan de bal is en meteen vrije trap. Soms echt het gevoel dat de arbitrage in 08 gewoon altijd ietsje partijdig is.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bestel hem denk ik via Engeland, want dan heb ik gelukkig normaal commentaar.
     
  10. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik heb meestal de voordeel van de twijfel\o/ Maar bij PES, daar krijg je echt meteen rood, echt irritant is het daar.

    @Hybrid Je kunt ook gewoon Engelse vlag aanvinken hoor, dan heb je Engelse commentaar:)
    FIFA:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2008
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet in fifa 08.
     
  12. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    In fifa 08 zat inderdaad de Engelse vlag er niet tussen, dus ook geen Engels commentaar jammer genoeg. Ik had de Nederlandse versie en moet zeggen dat de wedstrijden er best saaier op werden omdat ik die sesamstraat commentators uit heb staan(uiteraard).
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Pre-orderen is de grootste onzin die er is. Winkels hebben zat exemplaren. De enige reden waarom je het zou kunnen doen is het feit dat het iets goedkoper is.

    Dat je ze eerder binnen hebt is onzin. De praktijk leert juist dat ze vaak een dag later of zelfs twee dagen later binnenkomen. Gewoon de winkels even regelmatig checken. Werkt veel beter.
     
  14. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze bij EA nu beseffen dat Nederlanders niet zo geilen op hun eigen taal als de rest van de wereld.
     
  15. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Spaanse is ook wel vet van wat ik gehoord heb.
     
  16. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat gezeur op onze eigen taal is echt onzin, tuurlijk, ze zeggen hele domme dingen en na een tijdje wordt het storend, maar als ze het gewoon goed verbeteren is Nederlands commentaar toch ook prima. Toen het er nog niet was zeurde iedereen waar is het Nederlandse commentaar en nu het er is is het nog niet goed. Het is niet goed uitgewerkt maar als dat het geval is ben ik gewoon blij met Nederlands commentaar hoor!
     
  17. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet om de taal maar om de inhoud. En die is bij het Nederlands commentaar belabberd. De Engelse versie daarentegen is het beste commentaar ooit met heel veel variatie.
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo erg veel variatie zit er ook niet in het Engelse commentaar hoor. Als je daar overigens goed naar luistert is het, inhoudelijk gezien, net zo slecht als het Nederlandse. Wel luistert het Engelse leuker.
     
  19. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik vind het nederlands commentaar nog wel komisch. Erger me er niet echt aan. Alleen wat meer variatie kan geen kwaad.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Opzich heb ik geen probleem met Nederlandse commentaar zolang het maar niet weer Yoerie en Evert is. Kan me der echt aan ergeren.

    'Zo! Dat was bijna zijn tweede doelpunt van de wedstrijd. Ja, en als hij er nog eentje zou scoren zou dat er al 3 zijn!'

    :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina