1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige playlist weer. Foals, MGMT, Cut Copy.
     
  2. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Een game als fifa of pro evo zijn spellen die ik helemaal grijs speel. Muziek vind ik dan wel belangrijk. Tuurlijk het gaat om het voetbal, maaaaaar die kleine details maken de game een topper of gewoon een goede game. Bij pro evo heb ik me altijd geergerd aan de muziek en aan het lelijke menu. Bij fifa was dit altijd dik in orde.

    Maar ben het met je eens dat het voetbal(!) het belangrijkste is.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bij FIFA is de presentatie altijd top, tot in de puntjes verzorgd. Bij PES heb je altijd het idee dat ze er met de pet naar hebben gegooid. Het is ook zeker een reden waarom ik kies voor FIFA 09. Maar natuurlijk ook vanwege de gameplay en de lagvrije online multiplayer. Mijn laatste voetbalspel was FIFA 07, vorig jaar heb ik maar een keer overgeslagen. Maar FIFA 09 haal ik op dag 1
     
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Klopt. En Pes 2008 was gewoon niet realistisch meer zo snel ging het. Fifa 2008 vond ik daarentegen echt supergoed. Scoren was gewoon lastig. Bij pes 2008 had ik een bal er altijd met dezelfde foefjes erin.
     
  5. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou wat jij over PES2008 zegt kan ik zeggen over FIFA08(Bij pes 2008 had ik een bal er altijd met dezelfde foefjes erin) En dat FIFA08 echt supergoed was ben ik het totaal niet mee eens,ik vond hem juist super slecht!}:]
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat zou je idd kunnen doen, maar dan ben je wel een beetje de trol aan t uithangen want t slaat nauurlijk nergens op
     
  7. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand of er in FIFA09 de Amstedam Arena zit of andere eredivisie stadions?
     
  8. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Datzal wel weer niet;)
     
  9. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Laat ze er maar is het nederlands elftal in doen, vind ik nog belangrijker. Bij RTWC 06 op de 360 zat ie er wel in? Dus waarom de laatste paar keren niet?
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Toffe playlist zeg! Wow, daar kunnen die Japanners nog wat van leren.
    Hippe muziek met Pinkertones (Forza 2 :+), en Kasabian, MGMT..
    Zo te zien is Junkie XL wel dikke maatjes met EA. Die gast zit zowat in elke game!
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Omdat ze daar de licentie niet voor hebben gekocht. Ze vinden de prijs die de KNVB ervoor vraagt te hoog.
     
  12. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    KNVB|:-

    Niet dat ik ooit met landenteams speel in fifa maar toch, echt het toppunt van geldklopperij en dit is ook al jaren zo.
     
  13. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap het niet..want ze krijgen nu dus al jaren niks, niks en nog eens niks, snap niet waarom de KNVB zo moeilijk moet doen.
     
  14. Japa

    Japa Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het eigenlijk al bekend wanneer de demo uitkomt?
     
  15. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij het WK zijn landen verplicht de licenties af te staan voor het voetbalspel, bij een normale fifa niet. En aangezien de Knvb door incidenten in het verleden de licenties niet aan Ea wilt verkopen zit er geen Nederlands elftal in de fifa reeks.
     
  16. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    wat voor incidenten? Hadden ze Gullit een kale kop gegeven ofzo?
     
  17. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ea had de licentie gebruikt zonder toestemming van de Knvb, volgens mij was dit niet het enige maar wel het enige dat ik zeker weet.
     
  18. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, het heeft ook nog te maken met de spelersgroep van toen. Het exacte jaar weet ik niet, maar momenteel is V/d Sar gestopt als international wat inhoudt dat zowat het hele team van toen niet meer in het huidige Oranje zit. Zodra iedereen van toen eruit is, kon er weer een deal gesloten worden dacht ik.
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4

    :lol:
     
  20. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Leuke podcast om te luisteren, vooral de animaties (5:05) en graphics (6:02) schijnen echt goed te zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina