FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Info demo.

     
  2. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie cynische zin, die laatste
     
  3. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar dat link hier niet werd gepost:

    Maar om wat tijd te besparen in het schrijven kan je best ook is de commentaren lezen op die link. Komt praktisch overeen met mijn mening.
    Dit jaar zonder enige twijfel Fifa09. Of ik PES een kans geef is een andere zaak. Demo zal ik zeker downloaden.
     
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    PES wordt waarschijnlijk een goed spel maar dat had PES6 moeten zijn. Daarom ga ik er geen geld aan uitgeven, tenzij het echt heel goed is. Maar alle berichten spreken tegen dat er sprake is van een revolutie. Daar komt bij dat ze nog steeds die oude engine gebruiken die ik onderhand wel gezien heb.
     
  5. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik het nog niet eerder over gehad heb wat ik graag anders zou zien zijn dode spelmomenten. Je hebt bijvoorbeeld geen mogelijkheid om bij het nemen van een corner een tactiek te kiezen en een opstelling van spelers.

    Zo heb ik een talentje dat heel erg kopsterk is. Bij sommige corners staat ie vlak bij de cornervlag terwijl die jongen gewoon keihard voor de goal moet staan. Dat vind ik irritant dat je daar geen invloed op hebt.
     
  6. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, het is altijd maar afwachten waar de spelers staan.

    Wel nieuw is dat je bij vrije trappen en corners variaties kunt doen. Zoals breed leggen.
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    merk je bij fifa dan echt dat een speler een bepaalde skil heeft? Zoals bijv dat centrale verdedigers over het algemeen stug en sloom zijn in het dribbelen. En een speler als messi snel en behendig en kort kunnen dribbelen. Merk je dat verschil of kan iedereen even goed dribbelen, schieten en technische hoogstandjes uitvoeren?
     
  8. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat verschil merk je zelfs duidelijk.
    Bijvoorbeeld Slory is voor de eredivisie echt heel erg snel en dribbelt wel fijn maar als ik met Vlaar ga lopen mag ik al blij zijn als ik de middelijn haal.
    En een ander voorbeeld is bijvoorbeeld dat Ferdinand echt sterk is, zet zo de tegenstander van de bal. Als je met een mannetje van 1.70 loopt wordt het lastiger iemand van de bal te zetten.
     
  9. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bevestig ook dat je het verschil enorm opmerkt tussen de spelers. Als je een seizoen via de 'coach' optie speelt. Dan kan je je spelers verbeteren naarmate ze wedstrijden spelen via ervaringspunten. De mogelijkheden zijn enorm, teveel zelfs. Is ook een dikke pluspunt t.o.v. PES. Daar heb ik ook weken aan een stuk een league gespeeld maar daar kies je zelf niet waar ze verbeteren, dit wordt automatisch gedaan door CPU.
     
  10. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier wat gelezen of gehoord over een soort van 2vs2 optie.
    Dat er dus van 4 plekken via live gespeeld kan worden (ideaal voor onze toernooien :D) en dat er een soort van 2vs2 ranking is.

    Anno 2009 moeten dit echt basis functies zijn, maar net zoals bij PES lees en hoor je hier weinig van :confused:
     
  11. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me logisch toch, een coach kan niet zeggen wat er beter moet aan de speler. Uiteindelijk groeit de speler zelf attributen bij.
     
  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee. Want als coach kan je toch ook kiezen dat hij bvb. meer aan uithoudingsvermogen moet werken, bij de andere aan kracht enz...
    Dus het systeem in Fifa vind ik iets leuker.
     
  13. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    5 vs 5 vanaf 10 locaties zat al in Fifa 08. En nu zit er 10 vs 10 in vanaf 20 locaties. Dus 2 vs 2 zal ook wel kunnen hoor. En je hoeft niet in Be A Pro mode te spelen, dus dan krijg je de klassieke 2 vs 2.
     
  14. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ze slim zijn halen alle winkels ook import spellen want zo lopen ze veel inkomsten mis.
     
  16. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Zegt niks. De optie Nederlands is er, maar de optie Engels kan er ook zijn, zoals er vorig jaar de Zweedse optie was.
     
  17. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er goed uit.
     
  19. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even tussendoor een Fifa 08 vraag, ik heb het spel dus net. Ik start het op en alles is in het spaans :confused:, dus waar kan ik dit veranderen in engels? Alvast bedankt
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij het opstarten kun je de taal kiezen. Spaans, Zweeds of Nederlands.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina