1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er tof uit!
     
  2. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha geweldig _O_

    Geweldig die producers, die studio alleen al. Ze doen er echt alles aan om FIFA een goede footy te maken, er gaat zoveel aandacht in de serie. We moeten ze dankbaar zijn. Grappig ook van die gast op het laatst die even de ultieme FIFA song doet, Blur 8)

    Weten jullie al waar jullie hem halen? Ik denk bij Play.com, ik betaal daar gewoon 49 euro voor de game en 0,- voor het verzenden toch? Regiovrij zal die niet worden omdat het een EA game is en met 50 euro ben ik waarschijnlijk zelfs 5 of 10 euro goedkoper dan hier. Maar het aller belangrijkste is dat ik dan de Engelse versie heb.

    Edit: laat maar, ze accepteren geen paypal:mad: Laat hier weten waar jullie de Engelse versie gaan bestellen.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Had hem vanmiddag gezien, idd wel vet maar vind dat tv-camera beeld bij 10 vs. 10 veel minder gaaf dan be a pro cam..zou wel top zijn als dat toch wel kon..
     
  5. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik denk dat Red&Yellow bedoelde: Een 4-2-3-1 formatie, met Petrov, Elano en Robinho als de 3 aanvallende middenvelders:)
    Want Elano is inderdaad een echte nummer 10, al speelt hij met t rugnummer 11:+
    Nerdgedrag misschien dat ik enkele rugnummers uit mn hoofd weet, maar dat onthoud je automatisch als je het hele weekend ongeveer de Premier League op TV ziet:cool:
    Maar vooral ook omdat er een leuk team staat bij Man. City!

    Persoonlijk zie ik liever Wright-Phillips ipv Petrov, maar dat zijn meningen die weinig met FIFA te maken hebben eigenlijk..

    Speel zelf altijd PES vanaf het 1e deel, daarnaast gun ik FIFA ook altijd een kans (koop deze meestal dan ook wel allebei).
    Afgelopen jaar vond ik ze even sterk, na het spelen van de demo van UEFA Euro 2008 heeft FIFA nu een streepje voor bij mij, dus ik verwacht er wel wat van dit jaar:cool:
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Ik zag je eerste post ook wel. :+
     
  7. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je had dat spellingsfoutje gezien? :mad:
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    wanneer is het demo time?
     
  10. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    11 september.
     
  11. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind vooral dat idee van het uitvak erg goed.
    Dat zoiets eigenlijk nog ontbreekt in een voetbalspel. De sfeer in FIFA 08 was fantastisch (ook in de lagere leagues), maar het idee van verschillende vakken onbtrak, ook bij PES 2008 (maar daar vond ik de sfeer sowieso al minder). Ben benieuwd of zoiets echt goed uitgewerkt is.
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk met stewards of politie erin.Met pes 3-4-5 had je dat in het Arsenal stadion en in Roma zag je de politie
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat zou wel een oog voor detail betekenen, maar is niet echt een voorwaarde voor mij of zo.
    Dat spelers juichend voor het uitvak gaat staan of provocerende gebaren richting het thuispubliek maken zal wel hilarisch zijn. :+
    Krijg je toch een soort "wij-gevoel" van. Zou knap zijn als EA dat weet te scheppen in combinatie met een goede gameplay.
    In de videos zag het idee van het uitvak er meer dan prima uit.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    FIFA vind ik kwa sfeer beter dan PES, al mag het nog wel een stuk beter. Ik vind het soms nog erg rustig, en vooral als er een goal word gescoord. Ik zou het bijvoorbeeld leuk vinden als er in de laatste minuut gescoord word door het team dat uitspeeld en dat ze dan inzoomen met de camera op dat vak waar je ze ziet feesten en zingen. :cool:
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in fifa 09 ziet het uitvak er goed uit.
    De sfeer met psv was goed in de 08 en van de meeste engelse clubs was het ook goed maar de italiaanse kan beter.Dat zou wel goed zijn dat de camera inzoomt en je ziet iedereen springen
     
  16. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoor je nou als je met bijvoorbeeld Liverpool speelt het publiek You'll never walk alone zingen?? En zitten er ook nog andere supportersliederen in?
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij FIFA 08 hoorde je dat inderdaad.
     
  18. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en ja.
     
  19. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg eens wat meer over dat uitvak? Niet gelezen nog, wat houdt het precies in? \o/
     
  20. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    In welk filmpje vertellen ze meer over het uitvak? Ik ben het niet tegengekomen volgens mij.

    Hier trouwens twee nieuwe volledige wedstrijden. Ze spelen tegen de AI op Amateur(!) dus vandaar dat het er misschien raar uitziet.

    Olympiqye Lyon - Olympique Marseille
    [yt]p3HkQi3ZVg4[/yt]

    Chelsea - Arsenal
    [yt]SE4djrNeuXk[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina